موبایل

سامسونگ نمونه اولیه صفحه نمایش و لولای تاشو 360 درجه را به نمایش می گذارد

Samsung Display نمونه اولیه نمایشگر و لولای جدید خود را به نمایش گذاشت که هم به سمت داخل و هم به بیرون جمع می شود. مفهوم “Flex In & Out” به لولا اجازه می دهد تا دستگاه را به صورت 360 درجه جمع کند در حالی که چین به میزان قابل توجهی کمتر قابل مشاهده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ نمونه اولیه در The Verge نمایش داده شد، که هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا پنل و لولا جدید به زودی برای محصولات تجاری آماده می شود ارائه نکرد.

این نمایشگر با طراحی لولای جدیدی عرضه می‌شود که به دستگاه اجازه می‌دهد به‌جای ایجاد یک سوراخ کوچک به شکل قطره آب در چین، کاملاً جمع شود. نمونه اولیه در کنار گوشی هوشمند گلکسی زد فولد به تصویر کشیده شده است که نشان می دهد ضخامت آن به اندازه گوشی تاشو فعلی خواهد بود. با این حال، ما می‌توانیم مکانیسم‌های متحرکی را ببینیم که به پانل اجازه می‌دهد به راحتی و بدون کشش خم شود.

سامسونگ نمونه اولیه صفحه نمایش و لولای تاشو 360 درجه را به نمایش می گذارد سامسونگ نمونه اولیه صفحه نمایش و لولای تاشو 360 درجه را به نمایش می گذارد

چنین طراحی دسته جدیدی از دستگاه ها را بدون نیاز به صفحه نمایش پوششی فعال می کند. این به نوبه خود فضای بیشتری را برای باتری های بزرگتر و سنسورهای دوربین بزرگتر بدون ضخامت بیش از حد گوشی ایجاد می کند. بیایید فقط امیدوار باشیم که به زودی آن را در یک محصول تجاری سازی شده ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا