کامپیوتر

اپل پنل های OLED را برای iPad Pro سفارش داده است

منابع کره ای فاش کردند که اپل پنل های OLED را برای دستگاه های آیپد پرو و ​​مک بوک پرو آینده خود سفارش داده است. طبق گفته های خودی، تبلت های 11 اینچی و 12.9 اینچی در سال 2024 وارد بازار می شوند، در حالی که لپ تاپ هایی با پنل های جدید برای سال 2026 برنامه ریزی شده اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام ارنا؛ منبع همچنین ادعا می کند که پانل های تاشو در حال بررسی هستند، اما هیچ برنامه مشخصی در مورد آنها وجود ندارد.

اپل در حال حاضر از LCD برای تبلت های iPad Pro 11 و iPad Pro 12.9 خود استفاده می کند. پانل های جدید در حال حاضر در حال توسعه و تولید در مقیاس محدود هستند و مدتی طول می کشد تا برای مونتاژ نهایی در دسترس قرار گیرند.

وضعیت مک بوک پرو نیز مشابه است – هر دو نسخه 14 اینچی و 16 اینچی در نهایت باید تغییر کنند. اپل تاکنون از OLED فقط برای نوار لمسی استفاده کرده و از نوت بوک های 2022 حذف شده است.

اپل برای پذیرش OLED تلاش می کند تا رقابت بیشتری در تولید آن ها ایجاد کند و در نهایت قیمت پنل را کاهش دهد. انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی تامین‌کننده‌های اصلی باشند، زیرا هر دو شرکت ارتباطات قوی با کوپرتینو دارند، زیرا در حال حاضر پنل‌هایی را برای آیفون‌ها ارائه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا