موبایل

Mi Mix Alpha با دوربین 108 مگاپیکسلی

البرز فاوا نیوز؛ در حدود دو هفته پیش بود که شیائومی خبر از عرضه چهار گوشی با سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX داده بود. اکنون با منتشر کردن یک پوستر و یک نمونه عکس گرفته شده با گوشی Mi Mix Alpha تأیید کرد که این گوشی با سنسور 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.
شیائومی فردا میزبان رویدادی در چین می باشد که قصد معرفی این گوشی و Mi 9 Pro را دارد. همچنین با انتشار پستی در Weibo اعلام کرد که (دوران 100 مگاپیکسلی ها در راه است).

نمونه عکس گرفته شده توسط سنسور 108 مگاپیکسلی Mi Mix Alpha که به ترتیب از بالا زوم های 1 برابر، 4 برابری و 8 برابری روی آن اعمال شده می باشد. همچنین از این پوستر می توان فهمید که این گوشی به شبکه ی اینترنت همراه 5G نیز مجهز شده می باشد.

این سنسور 108 مگاپیکسلی قابلیت گرفتن عکس هایی در رزولوشن 9024×12032 را دارد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید با اینکه زوم 8 برابری روی این عکس اعمال شده می باشد اما کیفیت خود را تا حدودی حفظ کرده و جزئیات را به خوبی نشان می دهد.
البته این عکس در محیطی روشن گرفته شده و به درستی نمی توان درمورد آن قضاوت کرد و حال باید منتظر عرضه این گوشی و تست دوربین آن بود تا بتوان در مورد کیفیت دوربین آن مطمعن شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا