موبایل

رونمایی سامسونگ از گلکسی F22

ساعاتی قبل سامسونگ در هند از گوشی گلکسی F22 رونمایی کرد که در کل شباهت بسیار زیادی با مدل ۴G گلکسی A22 دارد. از بین مشخصه‌های مشابه این دو گوشی می‌توانیم به چیپست Helio G80 مدیاتک، نمایشگر اولد ۶.۴ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز و دوربین چهارگانه اشاره کنیم که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

مهم‌ترنی تفاوت این دو گوشی هم باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی F22 است و برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی A22 همراه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شده است. این گوشی همچنین از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند ولی در جعبه‌ی آن شارژر ۱۵ واتی قرار دارد. از طرف دیگر کاربران گلکسی A22 با به سرعت شارژ ۱۵ واتی بسنده کنند.

گلکسی F22

گفتنی است گلکسی F22 از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد ولی سامسونگ برای A22 از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین اگرچه دوربین اصلی A22 دارای لرزشگیر اپتیکال است، اما به نظر می‌رسد سامسونگ برای کاهش قیمت F22 این مشخصه را کنار گذاشته است. همچنین نباید حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه‌ی کناری و بهره‌گیری از One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ را از قلم بیندازیم.

گلکسی F22

کاربران هندی برای خرید این گوشی می‌توانند بین دو مدل ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی دست به انتخاب بزنند که البته به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD، افزایش ظرفیت حافظه‌ی این گوشی امکان‌پذیر است. ارزان‌ترین مدل این گوشی ۱۷۰ دلار قیمت دارد و مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی هم با قیمت ۱۹۵ دلار راهی بازار هند می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا