تکنولوژی

همکاری کوالکام و مرسدس با تمرکز بر برند اسنپدراگون

شرکت Qualcomm Technologies، قراردادی چند ساله با تیم مرسدس-AMG PETRONAS F1 امضا کرده است تا برند اسنپدراگون خود را به عرصه F1 معرفی کند. هدف این همکاری ارائه تجربیات جدید برای طرفداران از طریق استفاده از پلتفرم اسنپدراگون، چه به صورت آنلاین و چه حضوری است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این تیم از فناوری‌های اسنپدراگون و سایر فناوری‌های Qualcomm® برای سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال خود و ایجاد یک فضای هوشمند پیشرو در جهان در محوطه دانشگاه خود در بریتانیا استفاده خواهد کرد.

مرسدس کوالکام

اسنپدراگون به دلیل توانایی‌اش در ارائه تجربیات برتر به کاربران، قدرت بخشیدن به تلفن‌های هوشمند ممتاز، دستگاه‌های بازی و XR، ماشین‌های متصل، رایانه‌های شخصی و پوشیدنی‌ها در سراسر جهان شناخته شده است. خودروی جدید این تیم در سال 2023، مرسدس-AMG F1 W14 E PERFORMANCE، دارای لوگوی اسنپدراگون خواهد بود و این برند همچنین روی لباس‌های مسابقه رانندگان، لباس‌های پرسنل ارشد، و در محوطه گاراژ و محیط تیم نیز دیده می‌شود.

Don McGuire، SVP و CMO شرکت Qualcomm Technologies، اظهار داشت که تیم فرمول یک مرسدس-AMG PETRONAS شریک بسیار خوبی برای برند اسنپدراگون است زیرا آنها یک تیم فناوری محور در F1 هستند. هدف آنها این است که با ارائه Snapdragon به طرفداران در سراسر جهان، تجربه طرفداران را در سطح جهانی دوباره تصور کنند.

همکاری کوالکام و مرسدس با تمرکز بر برند اسنپدراگون

توتو وولف، مدیر تیم و مدیر عامل تیم فرمول یک مرسدس-AMG PETRONAS، افزود که نوآوری برای تجارت آنها حیاتی است، از ارتباط با طرفداران گرفته تا ایجاد اتومبیل های مسابقه و ساختن محل کار آینده. نام تجاری اسنپدراگون شریکی عالی برای تغییر و نوآوری است، و آنها برای ایجاد راه حل های استثنایی با پیشروی در این زمینه ها هیجان زده هستند.

ریچارد سندرز، مدیر ارشد بازرگانی تیم فرمول یک مرسدس-AMG PETRONAS، از همکاری با Qualcomm Technologies و گسترش اکوسیستم شریک خود ابراز هیجان کرد. اشتیاق مشترک به فناوری و نوآوری به نفع طرفداران، شرکا و تیم آنها خواهد بود. آنها مشتاقانه منتظر گسترش همکاری خود و دیدن لوگوی اسنپدراگون در خودروی تازه راه اندازی شده خود هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا