تکنولوژی

تلویزیون‌های جدید سامسونگ با ابعاد بزرگ‌تر، کیفیت بهتر و گیمینگ ابری عرضه می شوند

در آستانه CES 2022، سامسونگ از ترکیب مانیتورها و تلویزیون‌های جدید خود برای سال 2022 رونمایی کرده که در این ترکیب محصولات MicroLED و Neo QLED به چشم می‌خورند. این تلویزیون‌ها قرار است در ابعاد بزرگ‌تر، کیفیت تصویر و عملکرد صوتی بهتری برای کاربران به ارمغان بیاورند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ تلویزیون‌های MicroLED سامسونگ را می‌توان در اندازه‌های 89، 101 و 110 اینچی خریداری کرد. سامسونگ می‌گوید این محصولات جدید از رزولوشن 4K و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی برخوردار هستند و با کمک 25 میلیون LED در ابعاد میکرومتری خود، می‌توانند مشکی‌های بسیار عمیق در کنار رنگ‌های زیبا و نوردهی عالی ایجاد نمایند.

این تلویزیون‌ها از عمق رنگ 20 بیتی برخوردار هستند و می‌توانند رنگ‌ها را با دقت بیشتری برای کاربران به نمایش بگذارند. در کنار این موضوع، حدود 1 میلیون سطح مختلف نوردهی به همراه پشتیبانی از 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 و Adobe RGB برای این تلویزیون در نظر گرفته شده و عملکرد HDR نیز بهبود پیدا کرده است. تلویزیون‌های MicroLED جدید سامسونگ از استاندارد +HD10 و فناوری AMD FreeSync Premium نیز پشتیبانی می‌نمایند.

این تلویزیون‌های پیشرفته از بلندگوهایی در چهار طرف برخوردار شده‌اند و با قابلیت Dolby Atmos در بخش صوتی نیز عملکرد خوبی از خود به جا می‌گذارند. در بخش نرم‌افزاری نسخه جدیدی از سیستم عامل تایزن در نظر گرفته شده که قابلیت‌هایی مانند پیشنهاد محتوا، اپلیکیشن‌های زیاد و حتی گیمینگ ابری را در اختیار کاربران می‌گذارند.

شرکت کره‌ای پشتیبانی از سرویس‌های گیمینگ ابری Google Stadia ،Nvidia GeForce Now و Utomik را در تلویزیون‌های خود گنجانده و برخی قابلیت‌های هوشمند همچون اپلیکیشن‌های سامسونگ Health، بیکسبی، گیمینگ هاب و … نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ

در این محصولات تازه‌ ابزاری برای تنظیم نمایشگر نیز وجود دارد که کیفیت را بیشتر از این نیز افزایش خواهد داد. حالت ساده تنظیم تنها 30 ثانیه به طول می‌انجامد در حالی که حالت حرفه‌ای، به 10 دقیقه از زمان شما نیاز خواهد داشت. شرکت کره‌ای همچنین یک پلتفرم NFT جدید نیز به تلویزیون‌های هوشمند سال 2022 خود افزوده تا کاربران از طریق آن به خرید و فروش کارهای هنری دیجیتال بپردازند.

سامسونگ هنوز از قیمت و عرضه این تلویزیون‌ها اطلاعاتی منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود که این محصولات قیمت بسیار بالایی داشته باشند. عرضه آن‌ها نیز احتمالاً در فصل اول 2022 اتفاق بیفتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا