گیم

امکان اجرای بازی‌های PC روی نمایشگرهای مختلف با سیستم Nyx

به نظر می‌رسد تمامی شرکت‌های فناوری با توپ پر برای CES 2022 آماده شده‌اند. در این میان Alienware به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Dell، از یک مفهوم جدید به نام Nyx رونمایی کرده که گیمینگ روی چندین نمایشگر مختلف به صورت همزمان را ممکن خواهد ساخت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ این فناوری علی‌رغم پیچیدگی‌های زیاد، ایده بسیار ساده‌ای دارد و شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار Nyx تمامی بازی‌های PC خود را روی نمایشگرهای مختلف خانه یا گوشی اجرا نمایید. برای مثال، شما می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه بازی سایبرپانک 2077 را به تلویزیون خود منتقل کنید. همچنین امکان اجرای دو بازی همزمان روی تلویزیون نیز به وجود خواهد آمد.

Alienware می‌گوید در تلاش است که بتواند تا 4 بازی را به طور همزمان و در کنار هم استریم نماید. باید به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از Nyx به سیستمی نیاز دارید که از عهده اجرای چندین بازی به صورت همزمان برآید و از اینترنت بسیار خوبی نیز برخوردار باشد. باید دید آیا Alienware سخت‌افزار اختصاصی خود را برای این کار عرضه خواهد کرد و اگر آری، قیمت آن چقدر خواهد بود.

بازی‌های PC

البته در مقایسه یا گوگل استادیا و آمازون لونا، Nyx به احتمال زیاد کار را برای اجرای بازی‌های PC شما و اجرای آن‌ها روی نمایشگرهای مختلف آسان‌تر کرده و همچنین از کیفیت و تجربه بازی بهتری نیز نسبت به آن‌ها برخوردار خواهد بود. این طرح شباهت بسیاری به سرویس Remote Play ولو دارد، با این تفاوت که می‌توان بازی‌های بیشتری را به صورت همزمان و از پلتفرم‌های گوناگونی اجرا کرد.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که Alienware چگونه این قابلیت جدید را در نمایشگاه CES 2022 برای کاربران به نمایش خواهد گذاشت و Nyx چقدر به عنوان یک ایده عالی برای آینده گیمینگ به موفقیت خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا