موبایل

مشخصات گوشی Nord 2T وان پلاس

نشت ها برخی از اطلاعات کلیدی در مورد گوشی جدید OnePlus را به اشتراک گذاشته اند. اول از همه، بنا به گزارش ها، این گوشی توسط تراشه Dimensity 1300 MediaTek تغذیه خواهد شد و یک سیستم دوربین سه گانه در پشت با یک سنسور اصلی 50 میلی آمپری خواهد داشت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون ارنا؛ با توجه به مرجع، OnePlus Nord 2 دارای تراشه Dimensity 1200 در خود است، در عین حال 2T اعلام شده که Dymensity 1300 خواهد داشت؛ همانطور که به نظر می آید، ما با خیال راحت می توانیم انتظار پیشرفت در عملکرد با تراشه جدید را داشته باشیم.

گوشی باید با یک صفحه نمایش 6.43 اینچی Full HD+ (2400×1080 پیکسل) AMOLED همراه است. بنا به گزارش ها این صفحه نمایش از نرخ ۹۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از جنبه های جالب تر گوشی جدید پشتیبانی آن از شارژ سریع 80 واتی خواهد بود؛ در حال حاضر OnePlus Nord 2 از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند. OnePlus 10 پرو، که به تازگی در چین منتشر شد، با این حال، شارژ سریع 80 واتی دارد و در حال حاضر به نظر می رسد OnePlus نورد 2T نیز همان سرعت شارژ دریافت کنید. علاوه بر این، انتظار می رود که با یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه باشد.

برای رم و ذخیره سازی، این گوشی گزارش شده است که می تواند رم های 6، 8 و 128 گیگی را حمل کند و می توانید همراه با آنها گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی را نیز انتخاب کنید، و به احتمال زیاد سیستم عامل Oxygen OS 12 (بر اساس آندروید 12) اجرا خواهد شد.

در مورد تاریخ انتشار این دستگاه، هنوز هیچ جزئیاتی به دست نیامده است.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا