کامپیوترتکنولوژی

اپل راهنمای ایمنی جدیدی را پس از نگرانی های تعقیب توسط AirTag، منتشر می کند

تقریبا, جزئیات این گزارش ایمنی شخصی به طور کلی بیان می کند چگونه شما می توانید ایمنی خود را با استفاده از AirTag ها، آیفون ها و دیگر محصولات اپل تامین کنید؛ ما می دانیم که اپل حریم خصوصی و امنیت خود را کاملا جدی گرفته است و با این سند، کوپرتینو با هدف آموزش بیشتر کاربران خود در این مسائل است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ این راهنما می تواند به شما کمک کند روابط دیجیتال تان را با افرادی که نمی خواهید به آنها متصل باشید، قطع کنید. این گزارش کاملا گسترده است و تعداد زیادی از مناطقی را که مردم می توانند در آن نگرانی داشته باشند، پوشش می دهد؛ از جمله نمونه هایی که در آن کاربران ممکن است دسترسی به اطلاعات شخصی شان را به فرد دیگری داده باشند.

بخشی در راهنمای ایمنی شخصی تازه منتشر شده اپل وجود دارد که به نگرانی هایی برای امنیت برنامه ها و خدمات مربوط به داده های مکانی و لوکیشن شما، از جمله Find My پرداخته است.

اپل بیان می کند که AirTag و شبکه Find my با حریم خصوصی در خطوط اصلی خود طراحی شده اند و اگر AirTag ناشناخته و یا دیگر لوازم جانبی موقعیت یابی در حال حرکت با شما پیدا شود، اپلیکیشن Find my به شما اطلاع می دهد. با این حال ، این راهنما نمی گوید پس از چه مدت شما را مطلع می کند.

گزارش همچنین پوشش می دهد که چگونه به سرعت از حالت SOS اضطراری (در دستگاه های قابل اجرا) استفاده کنید و اگر در وضعیتی ناامن هستید چگونه به طور خودکار به یکی از دوستان خود خبر دهید.

امکان استفاده از دستگاه های ردیاب برای هدف های نادرست چیز جدیدی نیست، و بسیاری از ردیاب های دیگر در دسترس خارج وجود دارد که به شما هیچ اطلاعی نمی دهند؛ در ذهن داشته باشید.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا