موبایل

تصاویرگلکسی اس ۲۰ پلاس سامسونگ

تصویری از موبایل «گلکسی اس ۲۰ پلاس ۵G» فاش شده است. این تصویر نشان می دهد دستگاه دارای۴ دوربین پشتی است.

به گزارش البرز فاوا نیوز، به تازگی وب سایتXDA Developer تصویری از موبایل جدید «گلکسی S۲۰ + ۵G» منتشر کرده است. در این تصویر نام S۲۰ برای این دستگاه و همچنین نسخه ۵G آن مشخص شده است. علاوه برآن در تصویر دوربین های موبایل نیز دیده می شوند.

احتمال دارد پشت دستگاه یک میکروفون نیز نصب شده باشد تا کیفیت صوت را هنگام ثبت ویدئو ارتقا دهد. این امر لزوما بدان معنا نیست که دستگاه مذکور پیشرفته است.

شایعاتی وجود دارد که S۲۰ Ultra فناوری دوربین پیشرفته تری دارد. اما نسخه عادی S۲۰ یک دستگاه ارزانتر با فناوری اینترنتLTE خواهد بود.

گوشی مذکور از ماژول دوربین مستطیل شکل بزرگی بهره می‌برد که به‌صورت عمودی در پنل پشتی تعبیه شده است. در این ماژول، ۴ دوربین به همراه سنسور ToF و فلش دیده می‌شود. این گوشی از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و این یعنی به احتمال زیاد مدل اولترا تنها مدل مبتنی بر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. از لحاظ ترکیب‌بندی دوربین‌ها هم می‌توانیم انتظار دوربین‌های اولترا واید، تله‌فوتو و دوربین ماکرو را داشته باشیم.

به نظر می آید این گوشی مطابق معمول در آمریکا و برخی بازارهای مشخص با اسنپ‌دراگون ۸۶۵ عرضه می‌شود که این تراشه پشتیبانی از فناوری ۵G را اجباری کرده است اما در مورد مدل مبتنی بر اگزینوس ۹۹۰ چنین اجباری وجود ندارد. به همین خاطر سامسونگ گوشی‌های اس ۲۰ مجهز به اگزینوس ۹۹۰ را در بازارهای بین‌المللی به‌صورت مدل ۴G و ۵G عرضه خواهد کرد. البته گفته می‌شود مدل ۴G اس ۲۰ اولترا وجود ندارد ولی همانطور که گفتیم برای دو گوشی دیگر شاهد عرضه دو مدل مختلف خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا