موبایل

با پادرمیانی وزیر ارتباطات طاقچه رفع فیلتر شد

مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: با پادرمیانی وزیر ارتباطات و تضمین سکوها به التزام به قانون «طاقچه» رفع فلیتر شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر محمد احسان خرامید مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات با انتشار پستی در فضای مجازی گفت: پس از درخواست نظام صنفی رایانه ای از وزیر ارتباطات برای رفع فیلتر پلتفرم طاقچه، پس از تشکیل جلسه فوق العاده با کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با همراهی اعضای دولت، طاقچه رفع فیلتر شد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با ارسال نامه‌ای به «عیسی زارع‌پور «وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه اقتصاد دیجیتال کشور، ضمن تاکید بر این مطلب که کلیه پلتفرم‌های بزرگ کشور به قانون کشور ملتزم هستند و هیچ نابهنجاری را بر نمی‌تابند، از زارع پور خواست همانطور که تاکنون در مواقع حساس حامی کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال بوده، در شرایط کنونی نیز برای رفع این مشکل پادرمیانی و برای حل مشکلات بوجود آمده برای برخی پلتفرمهای کشور اقدام کند.

پلتفرم طاقچه نیز در نامه‌ای مشابه ضمن اعلام التزام به قوانین کشور از وزیر ارتباطات درخواست کرده که برای رفع فیلتر این پلتفرم مساعدت و همراهی کند.

در پی این درخواست‌ها، وزارت ارتباطات درخواست تشکیل جلسه فوق العاده با «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» را داد و با همراهی اعضای دولتی این کارگروه، پلتفرم طاقچه رفع فیلتر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا