فناوری اطلاعات

زمان رونمایی مک بوک های جدید مشخص شد

اپل روز گذشته با ارسال دعوتنامه ای به رسانه‌ها اعلام کرد در ۱۸ اکتبر مراسمی برگزار می‌کند. پیش بینی می‌شود در این رویداد از لپ تاپ‌های جدید مک بوک و ایرپادها رونمایی شود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، این مراسم Unleashed نام گرفته و از پارک اپل به طور زنده پخش می‌شود. کارشناسان معتقدند مک بوک های جدید نسبت به نسخه‌های قبلی ارتقا یافته تر هستند و احتمالاً نسخه آپدیت شده تراشه M1 اپل نیز در آنها به کار می‌رود.

زمان رونمایی مک بوک های جدید مشخص شد

گرگ جاسویک معاون ارشد بازاریابی این شرکت در توئیتی درباره رویداد نیمه اکتبر منتشر و اشاره کرد ۶ روز آینده به سرعت برق و باد می‌گذرند.

احتمالاً لپ تاپ‌های آتی مک نمایشگرهایی ۱۴ و ۱۶ اینچ با وضوح ۳۴۵۶ در ۲۲۳۴ و ۳۰۲۴ در ۱۹۶۴ داشته باشند. به عبارت دیگر درهر لپ تاپ در هر اینچ ۲۲۶ تا ۲۲۷ پیکسل وجود دارد.

در ماه جولای نیز در گزارش‌هایی اشاره شد احتمالاً در نمایشگر مک بوک پرو جدید ۱۰ هزار مینی ال ای دی جود دارد و به این ترتیب میزان درخشندگی آن بالاتر خواهد بود.

نمایشگرهای جدید که به نام «لیکویید رتینا XDR» مهشور شده، هم اکنون در آی پد پرو ۱۲.۹ اینچی نیز استفاده شده است. این دستگاه در آوریل ۲۰۲۱ عرضه شد.

همچنین مینگ چی کو افشاگر محصولات اپ قبلاً اشاره کرده بود احتمالاً لپ تاپ‌های جدید مجهز به شارژرهای MagSafe باشند. با کمک این نوع شارژر رایانه سریع‌تر شارژ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا