گیم

بازی ماجراجویی Stray تابستان روی پلی‌استیشن و کامپیوتر عرضه خواهد شد

بازی ولگرد (Stray) یک عنوان ماجراجویی و سوم شخص است. این بازی در مورد یک گربه بوده و در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد. حال طبق چیزی که شرکت سونی (Sony) اعلام کرده است، در تابستان امسال عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ عنوان ولگرد در ابتدا قرار بود در پاییز سال گذشته عرضه شود. شما در نقش یک گربه هستید، که گم شده و در یک شهر سایبری قرار دارد. در این شهر ربات‌ها مشابه انسان‌ها بوده و محیط آن بسیار خاص است. شما باید در این بازی تلاش کنید تا یک معما را حل کرده و از این شهر فرار کنید.

در میانه راه شما یک پهپاد به نام بی ۱۲ (B12) را ملاقات خواهید کرد. او به شما کمک خواهد کرد تا راه فرار را یافته و به سمت خانه خود بروید. شما به عنوان یک گربه در شهر عجیب این بازی گشته و وارد محیط‌های عجیب خواهید شد. شما باید تلاش کنید تا از خود در برابر خطرها دفاع کرده و با محیط ارتباط داشته باشید. این ارتباط کرکتر شما با محیط است که بازی را به پیش می‌برد.

شما باید تمام رفتارهای یک گربه را انجام دهید. به این معنا که برخی اوقات آرام و بی صدا باشید و برخی اوقات هم به شدت آزاردهنده باشید. گیم‌پلی این بازی چندان عنصر اکشن ندارد. به همین دلیل است که جزء دسته ماجراجویی قرار دارد. شما باید بیشتر در محیط بازی گشته و سعی کنید با آن ارتباط برقرار کنید. این بازی یک بهشت برای دوست داران گربه است. ار طرفی با داستانی که تعریف می‌کند، قطعاً شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بازی ولگرد برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. اینکه آیا این بازی برای کنسول‌های مایکروسافت هم عرضه خواهد شد یا نه هنوز مشخص نیست. با اینحال امیدواریم که پس از عرضه شرکت سازنده به فکر گسترش پلتفرم‌های آن باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا