موبایل

لیست سریع ترین گوشی های اندرویدی ماه آگوست آنتوتو منتشر شد

بنچمارک آنتوتو بار دیگر بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به تست گذاشته و لیست سریع ترین گوشی اندرویدی ماه را منتشر کرده است. قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ماه بنچمارک آنتوتو به تراشه‌های پرچم‌دار مجهز شده‌اند. در ادامه سریع ترین گوشی های بنچمارک آنتوتو را بررسی خواهیم کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ماه را منتشر کرده است. در این ماه گوشی های هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده‌اند. باید به این نکته اشاره کرد که کوالکام تراشه Snapdragon 8 Gen 2 را زودتر از پیش‌بینی و تا دو ماه دیگر به بازار خواهد فرستاد.

10 گوشی اول از لیست سریع ترین گوشی های اندرویدی ماه به دستگاه‌های مجهز به تراشه پرچم‌دار کوالکام اختصاص دارد. می‌توان مشاهده کرد که گوشی‌های مجهز به تراشه Dimensity 9000 دیگر در این لیست جایی ندارند.

در لیست سریع ترین گوشی های اندرویدی ماه آگوست بنچمارک آنتوتو، گوشی Asus ROG Phone 6 یک پله صعود کرده و پشت سر Red Magic 7S در رتبه دوم قرار گرفته است. گوشی Red Magic 7S Pro نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده و جای iQoo 10 Pro را گرفته است.

دیگر گوشی‌های حاضر در لیست سریع ترین گوشی های اندرویدی ماه آنتوتو به ترتیب Xiaomi 12S Pro ،Moto X30 Pro، iQoo 10 ،Legion Y70 و Xiaomi Mix Fold 2 هستند

آنتوتو قدرتمندترین گوشی های بالا رده و میان رده آگوست 2022 را نیز معرفی کرده است. تقریباً همه گوشی های حاضر در لیست بالا رده به تراشه‌های مدیاتک مجهز هستند. Realme GT Neo3 رتبه نخست را در اختیار دارد و Vivo S15 Pro در رده دوم قرار گرفته است. رتبه سوم نیز به +Note 11T Pro اختصاص یافته است.

در لیست سریع ترین گوشی های میان رده نیز iQoo Z5 مجهز به پردازنده Snapdragon 778G در رتبه نخست قرار گرفته است. گوشی‌های Oppo Reno8 و Civi 1S نیز رده‌های بعدی جای دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا