گیم

بازی بتل رویال موبایل Final Fantasy VII ماه آینده عرضه خواهد شد

چند ماه پیش شرکت اسکوئر انیکس از بازی Final Fantasy VII The First Soldier برای گوشی‌های همراه رونمایی کرد. آن‌ها اکنون ماه انتشار این بازی را مشخص کرده‌اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ شاید تا سال پیش می‌توانستیم به شوخی از ایده‌‌ی یک فاینال فانتزی در قابل یک بازی بتل رویال صحبت کنیم اما روند فعلی صنعت‌ بازی‌های ویدیویی ما را یک بار دیگر شگفت‌زده کرده و این ایده دیگر یک شوخی نیست و قرار است واقعیت پیدا کند.

طبق اعلام رسمی اسکوئر انیکس، بازی Final Fantasy VII The First Soldier در ماه نوامبر برای گوشی‌های دارای سیستم‌عامل iOS و اندروید عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین قصد دارد پیش ثبت‌نام بازیFinal Fantasy VII The First Soldier را در این ماه آغاز کند، هرچند تاریخ دقیق آن مشخص نشده است. این خبر در جریان مراسم توکیو گیم شو بیان شد. علاوه بر این، تریلر جدیدی هم در جریان این رویداد از این اثر نشان داده شد.

وقایع این بازی حدود سی سال قبل از بازی فاینال فانتزی ۷ رخ می‌دهد، جایی که شما می‌توانید در نقش یکی از نیروهای مبارز پیشرفته‌ی شینرا نقش‌آفرینی کنید. همان‌طور که گفته شد، مشخص است که این اثر فضایی مانند بازی‌های بتل رویال دارد. برای نقل‌مکان سریع در محیط بازی می‌توانید مانند همیشه سوار بر چوکوبو (Chocobo) و البته موتورسیکلت‌ شوید. همچنین ماشین‌هایی که مجهز به سلاح شده‌اند هم برای این کار موجود خواهد بود.

در کنار این‌ها، کلاس‌های مختلفی هم وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. این کلاس‌ها شامل مواردی همچون جادوگر جنگجو، راهب، تکاور و نینجا خواهد بود. نکته‌ی جالب اینجاست که اسکوئر انیکس المان‌هایی از مبارزه بازیکن علیه محیط (PvE) هم در Final Fantasy VII The First Soldier گنجانده است. به همین خاطر، هیولاهایی در نقشه‌ی بازی وجود خواهند داشت که باید با آن‌ها هم مبارزه کنید.

اسکوئر انیکس جزئیات دیگری را هم درباره‌ی این اثر منتشر کرده است که می‌توانید شرح آن‌ها را در پایین مشاهده کنید.

  • پشتیبانی از دسته: تلفن خود را به مانیتور وصل کنید و آنگاه احساس می‌کنید که روی کنسول خانگی بازی می‌کنید! آسوده‌خاطر بازی کنید حتی اگر با پدهای مجازی عالی نیستید! به همین خاطر می‌توانید دسته‌های بازی را امتحان کنید.
  • بخش تمرینی اضافه شده است: برای تمرین و آزمایش انواع سلاح‌ها، متریا و سبک‌های مختلف، می‌توانید به یک نقشه آموزشی خاص دسترسی پیدا کنید!
  • آموزش‌ اصلاح‌شده: آموزش اصلاح‌شده‌ی قوانین بازی به دو قسمت تقسیم می‌شود: یکی شامل کنترل‌های اصلی و دیگری شامل قوانین نبرد و جریان کلی گیم پلی است.
  • ویژگی گردآوری قطعات: سیستم تبادل قطعه که شرکت‌کنندگان در مرحله‌ی بتا بازی از آن لذت بردند، اما این بار بزرگ‌تر و بهتر! قطعاتی از هیولاها، جعبه‌های مخفی و … جمع‌آوری کنید و آن‌ها را با اقلام (آیتم‌ها) مختلف عوض کنید! این اقلام موجود در هر فصل به‌روز خواهند شد!
  • سبک مبارزه‌ی جدید – نینجا: این سبک بر تحرک بازیکن متمرکز شده است! از شوریکن برای مبارزه نزدیک استفاده کنید که همین موضوع برخی از تاکتیک‌های جنگی زیرکانه را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین با قابلیت “مخفی کردن” (Hide) می‌توانید نامرئی شود و برای حملات مخفی و پنهان اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا