تکنولوژی

رونمایی ایکیا از سنسور کیفیت هوای هوشمند

ایکیا سنسور کیفیت هوای هوشمند VINDSTYRKA را معرفی کرد. این اعلامیه چند هفته پس از افشای محصول منتشر می شود. سنسور هوشمند کیفیت هوا می تواند سطح هوا، دما و رطوبت PM2.5 را در یک اتاق نظارت کند.

با یک برنامه همراه همراه است و می توان آن را در اکوسیستم خانه هوشمند ادغام کرد. اگرچه این گجت برای عرضه در آوریل مشخص شده است، اما در حال حاضر در قفسه های آلمان در بازار موجود است.

سنسور کیفیت هوای هوشمند ایکیا

اوایل سال جاری شاهد عکس‌های لو رفته از سنسور کیفیت هوای ایکیا بودیم. می تواند سطوح PM2.5، گرد و غبار و ذرات خاکستر قابل استنشاق را تشخیص دهد. همچنین می‌تواند ترکیب آلی فرار کل (TVOC) را اندازه‌گیری کند که حجم آلاینده‌های گازی در سیگار کشیدن یا محصولات تمیزکننده را تخمین می‌زند. ایکیا VINDSTYRKA رطوبت و دمای اتاق را تشخیص می دهد. قرائت ها روی صفحه ای با چراغ های قرمز، زرد و سبز نمایش داده می شود که کیفیت هوا را نشان می دهد.

رونمایی ایکیا از سنسور کیفیت هوای هوشمند

VINDSTYRKA را می توان به هاب ایکیا DIRIGERA متصل کرد. علاوه بر این، می‌توانید قرائت‌ها را در برنامه هوشمند IKEA Home دنبال کنید و ابزارهای دیگر را در اکوسیستم خانه هوشمند IKEA فعال کنید. وقتی به آستانه PM2.5 معینی در اتاق رسیدید، می توان دستگاه تصفیه هوا را طوری تنظیم کرد که روشن شود.

دستگاه تصفیه هوا VINDSTYRKA در لیست قفسه ها در برخی مکان ها در آلمان مشاهده شده است. با این حال، این محصول در آوریل 2023 عرضه خواهد شد. هنوز جزئیاتی در مورد دستگاه تصفیه هوا ایکیا وجود ندارد. دستگاه تصفیه هوا ایکیا VINDSTYRKA در اروپا 39.99 یورو (43 دلار) قیمت دارد. ما انتظار داریم با نزدیک‌تر شدن به عرضه، جزئیات بیشتری از جمله قیمت در بازارهای دیگر ظاهر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا