موبایل

گوشی های قدیمی سامسونگ هم ویژگی «Image Clipper» را دریافت می کنند

سامسونگ قابلیت جدید خود را با نام «Image Clipper» معرفی کرده بود. سری Galaxy S23 سامسونگ جایی است که ویژگی زیر برای اولین بار معرفی شد. کاربران گوشی های گلکسی سامسونگ با استفاده از این قابلیت می توانند به سرعت تصاویر را از هر فیلم یا عکسی کپی و جایگذاری کنند. بر اساس گزارشی که به صورت آنلاین معلق است، این ویژگی در تعدادی از جدیدترین دستگاه های گلکسی سامسونگ قابل دسترسی خواهد بود.

سری گلکسی اس 20، اس 21 و اس 22، گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا، گلکسی زد فولد 2، زد فولد 3 و زد فولد 4 و همچنین گلکسی زد فلیپ و زد فلیپ 5G، گلکسی زد فلیپ طبق گزارش GaryeonHan، 3 و Galaxy Z Flip 4 همگی ویژگی Image Clipper را دریافت خواهند کرد. این بدان معناست که قابلیت جدید برای میلیون ها کاربر سامسونگ در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. به روز رسانی OneUI 5.1 دارای ویژگی زیر خواهد بود.

One UI 5.1 تعداد زیادی قابلیت جدید از جمله Image Clipper را معرفی کرد. این ارتقا در آن چیزی که هست بسیار غنی از ویژگی است، حتی اگر بعد از One UI 5.0 یک ارتقاء افزایشی باشد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که تبلت‌های گلکسی منتخب سامسونگ نیز ممکن است در روزهای آینده به‌روزرسانی دریافت کنند.

RAW خبره، Photo Remaster بهبودیافته، Multi Control، پس‌زمینه‌های مستقل برای حالت‌ها و روال‌ها، و انتخاب‌های جدید شخصی‌سازی صفحه قفل تنها تعدادی از ویژگی‌های جدید موجود در One UI 5.1 هستند. قابلیت‌های جستجوی جدید در برنامه گالری به شما امکان می‌دهد افراد را با ضربه زدن روی صورت آنها مکان یابی کنید. علاوه بر این، لیست‌های پخش و آهنگ‌های Spotify اکنون می‌توانند با استفاده از ویجت Smart Suggestions توصیه شوند. این تمام چیزی بود که در مورد ویژگی Image Clipper می شد گفت. لطفاً نظر خود را در زیر با نظرات خود در این مورد بگذارید تا نظر خود را با ما در میان بگذارید. خیلی ممنون که این پست را تا آخر خواندید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا