موبایل

مشخصات فنی احتمالی شیائومی 14T پرو فاش شد

شیائومی 14T پرو از جمله گوشی‌های مورد انتظار شیائومی است که سال جاری راهی بازار می‌شود. در همین راستا به تازگی شاهد افشای مشخصات فنی آن بوده‌ایم.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، شیائومی اخیرا از سری ۱۳ تی در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی کرده و حالا نوبت به سری ۱۴ تی رسیده که شاهد انتشار شایعاتی پیرامون آن بوده‌ایم. اینطور که از خبرها پیداست، این سری هم شامل دو مدل استاندارد و پرو خواهد بود که شیائومی 14T پرو از لحاظ مشخصات فنی با ردمی K70 اولترا یک سری شباهت‌هایی خواهد داشت. البته ردمی K70 اولترا هنوز رسما رونمایی و راهی بازار نشده اما با اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده می‌توانیم از مشخصات این گوشی هم آگاه شویم.

سری ردمی K70 در ماه نوامبر در کشور چین رونمایی و راهی بازار شد و توانست فروش بسیار خوبی را هم تجربه کند. فروش بیش از ۶۰۰ هزار نسخه در مدت فقط ۵ دقیقه رکورد خارق‌العاده‌ای بود که سبب شد شیائومی به فکر عرضه‌ی مدل‌های جهانی این سری هم باشد. شیائومی 14T و 14T پرو هم مدل‌های جهانی این سری هستند؛ درست مثل شیائومی ۱۳ تی پرو و ردمی K60 اولترا که جز در بخش دوربین، در سایر بخش‌ها کاملا برابر بودند.

طبق اطلاعاتی که از سوی افشاگر چینی یعنی Digital Chat Station در رابطه با گوشی مورد انتظار شیائومی منتشر شده، این محصول باید به تراشه‌ی قدرتمند دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز شود که از لحاظ قدرت سخت‌افزاری در حد و اندازه‌های اسنپدراگون ۸ نسل۳ است؛ البته کمی داغ‌تر و ناپایدارتر.

همچنین انتظار می‌رود شیائومی 14T و 14T پرو در بخش دوربین حرف‌های زیادی برا یگفتن داشته باشند. علاوه بر این‌ها، مدل پرو از نمایشگر 8T OLED بهره خواهد برد که این یعنی حواشی اطراف آن بسیار باریک و ناچیز خواهد بود. با این حال این خبرها فعلا در حد یک شایعه است و باید منتظر ماند و دید طی ماه‌های آتی چه خبرهای بیشتری پیرامون این سری منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا