گیم

بازی GTA V برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

شواهد امر گویای این موضوع است که بازی GTA V بعد از گذشت ده سال از عرضه، به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، احتمالا اطلاع دارید که سورس کدهای بازی جی تی ای وی بعد از حمله هکری گسترده به شرکت راکستار گیمز با قیمت ناچیز ۲ هزار دلار فروخته شده و هم اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است. در پی این اتفاق، بسیاری از دیتاماینرها در حال بررسی فایل‌های بازی هستند و بدین ترتیب، به مرور اطلاعات بیشتری از محتوای لغو شده و حتی پلتفرم‌های مقصد بازی منتشر می‌شود.

در همین راستا،  یکی از کاربرهای شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در پیامی خاطرنشان کرده که با استناد بر کدهای منبع، ظاهرا راکستار گیمز روی ساخت بازی GTA V برای کنسول نینتندو سوییچ فعالیت می‌کند. نکته قابل توجه این است که در حال حاضر بالغ بر ده سال از عرضه بازی به بازار می‌گذرد و در حالی که نسخه بعدی این مجموعه در دست ساخت قرار دارد، گویا تیم سازنده همچنان دست بردار نبوده و به دنبال ارائه آن برای بازیکن‌های بیشتری است.

دقت داشته باشید که راکستار هنوز واکنشی از خود در قبال این ادعا نشان نداده و خبر عرضه بازی برای سوییچ تا اطلاع ثانوی در حد یک شایعه به شمار می‌رود. با این حال، تحقق این موضوع چندان هم دور از انتظار نیست؛ چرا که جی تی ای وی یک اثر نسل هفتمی است و برای کنسول‌های قدیمی ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ نیز منتشر شده است. از طرفی، بازی تا به امروز حدود ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشته و بدون شک انتشار آن برای سوییچ نیز در افزایش این رقم تاثیرگذار خواهد بود.

ناگفته نماند که بر اساس دیگر اسناد لو رفته، ظاهرا راکستار گیمز قصد داشت هشت بسته الحاقی برای بازی جی تی ای وی توسعه دهد که به مرور زمان این محتواهای داستانی را در بازه‌های مختلف روانه بازار کند. با این حال، موفقیت چشمگیر بازی GTA Online باعث شد تا تیم سازنده به‌جای تمرکز روی بخش داستانی و تک‌نفره، تمام وقت و هزینه خود را صرف بهبود بخش آنلاین کند.

در خلال این گفته‌ها، بهتر است بدانید که راکستار در هفته‌های گذشته اولین تریلر بازی مورد انتظار GTA 6 را به اشتراک گذاشت که حسابی سروصدا به پا کرد. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر شود و احتمالا با یک تاخیر چند ساله شاهد عرضه آن برای کامپیوتر نیز خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا