موبایل

گزارشی از گوشی جدید OnePlus

هنگامی که برند OnePlus از مدل Nord خود رونمایی کرد ، تعداد زیادی از هواداران را به خاطر دسترسی محدود بین المللی اش از دست داد. براساس گزارش جدیدی، مدل جدید گوشی های OnePlus دارای عملکرد مدل Clover خواهد بود و انتظار می رود قیمت خرده فروشی آن در حدود 200 دلار باشد. مهمتر از همه ، این مدل به صورت جهانی دسترس خواهد بود.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ این گزارش مشخصات کلیدی گوشی را نشان می دهد که شامل صفحه نمایش 6.52 اینچی HD + ، اسنپ دراگون(سیستم روی تراشه) 460 SoC با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپری با شارژ 18W می باشد. این دستگاه همچنین با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت در کنار دو لنز کمکی 2MP قرار خواهد گرفت – احتمالاً برای عکس های عمق(نزدیک نما) و کلان(دورنما).

این گوشی دارای سیستم عامل آندروید 10 با مدل OxygenOS 10 و بالاتر می باشد. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به جک هدفون (سوکت هدفون) و اسکنر اثر انگشت در عقب گوشی اشاره کرد. هنوز در مورد تاریخ انتشار آن خبری نیست ، هرچند مطمئناً در ماه های آینده درباره این گوشی بیشتر خواهیم شنید.

 

مترجم :  آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا