گیمویدئو

ماد جدید Sifu نئو را به آن اضافه می‌کند

در حالی که دموی The Matrix Awakens بدون شک نمایشی چشمگیر از پیشرفت فناوری و نوآوری از زمان عرضه‌ی بازی Enter the Matrix در سال ۲۰۰۳ بود، با این حال اوج نوآوری را بعضا می‌توان در ماد‌های بازی‌ها روی رایانه‌های شخصی مشاهده کرد. پس از حضور پاندای کونگ‌فو کار، جان ویک و بتمن در بازی اکشن و تحسین‌شده‌ی Sifu اثر استودیوی فرانسوی Sloclap، حال ماد جدید این بازی نئو را در برابر گروهی از کلون‌های مامور اسمیث قرار می‌دهد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ ماد Matrix – Neo که توسط Halfmillz ساخته شده است، سرانجام با قرار دادن شخصیت‌های نئو و مامور اسمیث در دنیای هنرهای رزمی و جرم و جنایت بازی Sifu، آن چیزی را که طرفداران مجموعه‌ی پرطرفدار ماتریکس منتظر آن بوده‌اند، به آن‌ها هدیه می‌دهد. این مادساز از اواخر فوریه‌ی سال جاری میلادی مجموعه‌ای از مادهای ماتریکس را برای بازی Sifu را در وبسایت مشهور Nexus Mods بارگذاری کرده است. این‌ها شامل مدل‌های شخصیت‌های نئو و مامور اسمیث از بازی The Matrix: Path of Neo عرضه شده در سال ۲۰۰۵، جلوه‌های صوتی برگرفته شده از سری فیلم‌ها و فیلترهایی هستند که رنگ‌های سبز نمادین حماسه‌ی واچوفسکی‌ها را تداعی می‌کنند.

چیزی که ادغام مبتکرانه‌ی این ماد و بازی را جذاب می‌کند، این است که طراحی مراحل Sifu و نبردهای تن‌به‌تن آن به خوبی با جلوه های بصری هیجان‌انگیز و سکانس‌های اکشن نفس‌گیر سری ماتریکس هارمونی دارد. همانطور که در ویدیوی منتشر شده خواهید دید، شاهد زد و خورد نئو در اتاقی پر شده از کلون‌های مامور اسمیث هستیم. این مبارزات همراه با جلوه های صوتی نمادین سری ماتریکس و همچنین آهنگ مشهور Burly Brawl همراه شده و به طور شگفت‌انگیزی احساس سکانس‌های اکشن طولانی فیلم‌ها را القا می‌کنند.

این اولین باری نیست که این مادساز بازی Sifu را با مادهای خود جذاب‌تر می‌کند. قبل از مادهای ماتریکس، Halfmillz یک سری مادهای ابرقهرمانی مشابه ایجاد و شخصیت اصلی بازی را با بتمن، دث‌‌استروک، اسپایدرمن و ونوم جایگزین کرد. از طرفی مادهای دیگری با حضور شخصیت‌های جان ویک و پاندای کونگ‌فو کار در حال حاضر برای این بازی در دسترس هستند. در حالی که این مادها پتانسیل زیادی داشته و بسیار سرگرم‌کننده هستند، با این حال ماد ماتریکس بدون شک بهترین آن‌ها محسوب می‌شود.

بازی Sifu هم اکنون روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ در دسترس است و از زمان انتشار در ۶ فوریه تاکنون موفق شده به ۱ میلیون نسخه فروش دست پیدا کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این ماد را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا