موبایل

تاریخ رونمایی جهانی ریلمی GT 3 مشخص شد

ریلمی تاریخ عرضه گوشی هوشمند GT 3 را در بازارهای جهانی اعلام کرد. قرار است در کنگره جهانی موبایل (MWC) در 28 فوریه در ساعت 4 بعد از ظهر UTC عرضه شود. این برند تاریخ راه اندازی را در دسته جهانی توییتر خود اعلام کرد. رویداد راه اندازی به صورت زنده در کانال رسمی یوتیوب ریلمی پخش می شود

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ ریلمی همچنین یک تیزر ویدیوی جداگانه از GT 3 به اشتراک گذاشته است که برخی جزئیات را فاش می کند. تایید شده است که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 است و دارای شارژ سریع 240 واتی است. دومی GT 3 را به سریع‌ترین گوشی هوشمند در بازار جهانی تبدیل می‌کند.

این دستگاه دارای یک پنل پشتی دو رنگ است که قسمت بالایی دارای یک جزیره دراز است که بسیار شبیه به سری iQOO 10 Pro و POCO X5 است. سمت چپ یک ماژول دوربین مستطیلی بیرون زده را در خود جای می دهد در حالی که در سمت راست آن یک پنجره شفاف وجود دارد که با نور Halo LED احاطه شده است. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی آتی، نسخه‌ای از Realme GT Neo 5 است که هفته گذشته در چین عرضه شد.

ریلمی GT 3 به عنوان جانشین GT 2 که سال گذشته در نمایشگاه MWC نیز در سطح جهانی معرفی شد، وارد بازار خواهد شد. این برند پیشنهاد آینده را با نام #SpeedtotheMax معرفی می کند

از آنجایی که انتظار می‌رود ریلمی GT 3 به نسخه تغییر نام تجاری GT Neo 5 در چین تبدیل شود، می‌توان انتظار داشت که با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ تجدید 144 هرتز عرضه شود. این دوربین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی با OIS، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه توسط یک واحد باتری 4600 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا