گیمویدئو

شخصیت‌های جدید در تریلر داستانی Horizon Forbidden West

جدیدترین ماجراجویی اِیلوی در بازی هورایزن غرب ممنوعه (Horizon Forbidden West) به‌زودی و در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ (۱۸ فوریه ۲۰۲۲) وارد بازار خواهد شد و او در این ماجراجویی بزرگ خود با تهدیدات جدید بسیاری مواجه خواهد شد که بخشی از آن‌ها را در تریلر داستانی جذاب این بازی مشاهده می‌کنیم. از جمله‌ی این تهدیدات می‌توانیم به بلای پایان جهان، رگالا و شورشیانش، سایلنز و دسیسه‌هایش و همچنین بسیاری از خطرات جدیدی که هنوز فاش نشده‌اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در حالی که ایلوی وارد مرزهای غرب ممنوعه می‌شود، او به‌تنهایی با این خطرات روبه‌رو نخواهد شد و هم چهره‌های آشنا و هم افراد جدیدی به او در این مسیر کمک خواهند کرد. از افراد آشنایی که او را همراهی می‌کنند می‌توان به وارل (Varl) و اِرِند (Erend) اشاره کرد و از افراد تازه‌ هم می‌توان زو (Zo)، آلوا (Alva) و کوتالو (Kotallo) را نام برد.

به‌تازگی تریلر داستانی تازه‌ای از بازی منتشر شده است که جزئیات هیجان‌انگیزی را از سفر ایلوی و دوستانش به سرزمین‌های غرب ممنوعه ارائه می‌کند. در این تریلر می‌توانید ایلوی را ببینید که به دل غرب ممنوعه زده تا پرده‌ از رازهای مهمی بردارد که می‌تواند به نجات جهان آن‌ها کمک کند. در این تریلر شخصیت‌هایی مثل سایلنز (Sylens)، هِکارو (Hekarro)، رییس قبیله‌ی تِنکث (Tenakth) و شخصیت جدیدی به نام تیلدا را ببینید. تیلدا شخصیت کاملا مرموزی است که به نظر می‌رسد ارتباطی ویژه‌ با جهان کهن دارد. نکته‌ی هیجان‌انگیز دیگر این است که کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) که او را بیشتر به خاطر ایفای نقش ترینیتی در فیلم‌های ماتریکس می‌شناسیم، صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد.

علاوه بر جزئیات فوق‌العاده‌ی گرافیکی که در این تریلر به‌وضوح مشخص است، می‌توان به پیشرفت قابل‌توجه انیمیشن‌های شخصیت‌ها و چهره‌ی آن‌ها پی برد. آیا آلوی و همراهانش می‌توانند بر خطرات مرگبار و گناهان مردمان گذشته غلبه کنند تا سیاره‌ای را که در حال مرگ است، نجات دهند؟ برای پی بردن به این پرسش می‌توانید تریلر داستانی هیجان‌انگیز بازی را در زیر مشاهده کنید.

بازی هورایزن غرب ممنوعه در تاریخ ۲۹ بهمن برای دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا