فناوری اطلاعات

بازدید هیات مدیره سازمان نصر البرز از نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳

دکتر قنبریان ریاست هیات مدیره سازمان نصر البرز به همراه دبیر سازمان و جمعی از روسا کمیسیون ها از نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ بازدید کردند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از سازمان نصر البرز ؛ دکتر قنبریان ریاست هیات مدیره سازمان نصر البرز به همراه دبیر سازمان و جمعی از روسا کمیسیون ها از نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ بازدید کردند.

قنبریان اظهار نمود، بیست‌ وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) پس از چهار سال وقفه در روز یکشنبه ۴ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

بازدید هیات مدیره سازمان نصر البرز از نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳

وی اعلام داشت ، در این نمایشگاه، ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که از این تعداد بیش از ۱۵۰ شرکت، استارتاپ و دانش‌بنیان هستند. در کنار شرکت‌های داخلی، این نمایشگاه، شاهد حضور ۵۰ شرکت خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق است.

رئیس سازمان نصر البرز از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و با حضور در استارتاپ ها، پای صحبت جوانان فعال درزمینهٔ کسب‌وکارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات نشست و از دستاوردها و موانع و مشکلات پیش روی توسعه استارتاپ‌ها مطلع شد.

بازدید هیات مدیره سازمان نصر البرز از نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳

دکتر قنبریان پس از بازدید غرفه‌های استارتاپ ها، ابراز خشنودی کرد که جوانان با کمترین حمایت و با اتکا به دانش بومی توانسته اند موفقیت‌های قابل توجهی در حوزه فناوری اطلاعات رقم بزنند.

در ادامه رئیس سازمان به عنوان نماینده بزرگترین تشکل صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز همه اعضا اکوسیستم را به شرکت در رویداد بزرگ روز فناوری اطلاعات در روز ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ مصادف با زادروز حکیم خوارزمی از ساعت ۱۰ الی ۱۲در پردیس سینمایی اکو مال کرج دعوت نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا