فناوری اطلاعات

دعوت از اعضا اکوسیستم فناوری اطلاعات برای شرکت در رویداد روز فناوری اطلاعات البرز

شروین سوری در گفتگویی رسمی با آرش سروری در نشست استودیو رسمی الکامپ ضمن اعلام خبر برگزاری بزرگترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز در روز ۲۲ تیرماه مصادف با زادروز حکیم خوارزمی از همه اعضا اکوسیستم را به شرکت در رویداد بزرگ روز فناوری اطلاعات البرز دعوت کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در سومین روز از نمایشگاه بین المللی الکامپ در نشست استودیو رسمی الکامپ از برگزاری بزرگترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز در روز ۲۲ تیرماه مصادف با زادروز حکیم خوارزمی خبر داد.

شروین سوری در گفتگویی رسمی با آرش سروری ضمن تبیین توفیقات حاصله سازمان نصر البرز در دوره چهارم به ظرفیت های صنعت آی تی کشور پرداخت و آمادگی البرز را به عنوان یکی از بازیگران قدرتمند صنعت فناوری اطلاعات به جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز نمود.

شروین سوری با خرسندی از گشایش های اقتصادی به عمل آمده در صنعت فناوری اطلاعات نسبت به آینده صنعت کشور ابراز امیدواری کرد.

در این برنامه دبیر سازمان به عنوان نماینده بزرگترین تشکل صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات همه اعضا اکوسیستم را به شرکت در رویداد بزرگ روز فناوری اطلاعات البرز دعوت نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا