موبایل

ایرپادهای اپل قابلیت سنجش سلامت مبتنی بر شنوایی خواهند داشت

اپل ظاهراً در حال برنامه ریزی برای ارائه یک ویژگی سلامت قابل توجه جدید در سری محبوب ایرپادهای ایرپادهای واقعا بی سیم خود است. ایرپادهای آینده این شرکت ممکن است با ویژگی سلامت مبتنی بر شنوایی وارد بازار شوند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد. این خبر از مارک گورمن از بلومبرگ می رسد که به اشتراک گذاشته است که این ویژگی های جدید خیلی دور نیستند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که حسگرهای سلامت جدید تا یکی دو سال آینده راه خود را روی هدفون‌های بی‌سیم باز کنند. گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود اظهار داشت که غول کوپرتینویی به دنبال ارتقای ایرپادها برای ارائه قابلیت‌های “ابزار سلامت” نیز در چند سال آینده است.

سیب علاوه بر این، این شامل ایرپادهایی می‌شود که به کاربران «توانایی دریافت اطلاعات شنیداری» را ارائه می‌دهند. برای کسانی که نمی‌دانند، اپل قبلاً تلاش کرده است تا عملکردهای مرتبط با شنوایی بیشتری را با Live Listen و تقویت مکالمه به کاربران خود اضافه کند.

پیش از این، ما حتی گزارشی را پوشش داده بودیم که نشان می داد AirPods می تواند به عنوان جایگزین ارزان قیمت خوبی برای سمعک عمل کند. اگرچه، گورمن افزود که این ویژگی هنوز توسط FDA تایید نشده است. به عبارت دیگر، هنوز تا جایگزینی مناسب برای سمعک فاصله زیادی دارد. اما واضح است که سازنده آیفون در حال کار بر روی افزودن ویژگی های مختلف مرتبط با سلامتی در AirPods است.

این شامل جنبه‌هایی مانند حسگرهای بیومتریک، حسگرهای حرکت، مانیتورهای دما، ردیاب‌های ضربان قلب، تعریق و موارد دیگر می‌شود. اپل احتمالاً سال آینده به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی در AirPods انجام می‌دهد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این ویژگی‌های اضافی تا نیمه دوم ۲۰۲۴ یا نیمه اول ۲۰۲۵ راه خود را پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا