تکنولوژی

جنرال موتورز Chat GPT (چت جی پی تی) را در دستیارهای دیجیتال خود ادغام می کند

Chat GPT (چت جی پی تی) یک مدل زبان بزرگ است که توسط OpenAI توسعه یافته است و برای شبیه سازی مکالمه شبیه انسان از طریق پردازش زبان طبیعی (NLP) و الگوریتم های یادگیری ماشین طراحی شده است.

فناوری برتر دیجیتال به گیزموچاینا؛ از زمان انتشار، Chat GPT محبوبیت پیدا کرده است و در سازمان ها و پلتفرم های مختلف ادغام شده است. به عنوان مثال، توسط رسانه های خبری برای تولید مقالات خبری و تیم های خدمات مشتری برای ارائه پشتیبانی شخصی استفاده شده است. انعطاف پذیری و تطبیق پذیری آن، آن را به ابزاری ارزشمند برای طیف وسیعی از کاربردها تبدیل کرده است.

علاوه بر این، کد منبع باز آن به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تغییرات خود را ایجاد کنند، که می تواند برای نیازها و صنایع خاص تنظیم شود. GM یکی دیگر از سازمان‌هایی است که از این ابزار استفاده می‌کند و این شرکت تأیید می‌کند که Chat GPT را با وسایل نقلیه خود یکپارچه می‌کند. جنرال موتورز جنرال موتورز اخیراً اعلام کرده است که در حال توسعه یک دستیار دیجیتالی در خودرو است که از همان مدل‌های یادگیری ماشینی استفاده شده در Chat GPT (چت جی پی تی) پشتیبانی می‌کند.

اسکات میلر، معاون جنرال موتورز، اظهار داشت که «Chat GPT (چت جی پی تی) در همه چیز خواهد بود» و خودروساز پیش‌بینی می‌کند که دستیار دیجیتالی از رانندگان در موقعیت‌های مختلف پشتیبانی کند. به عنوان مثال، می تواند به رانندگان کمک کند تا لاستیک خودرو خود را در صورت صاف بودن یا ادغام برنامه با سایر دستگاه ها مانند درب بازکن گاراژ تعویض کنند. دستیار جدید متفاوت از سایر ربات‌های چت مانند بینگ چت ساخته خواهد شد، زیرا جنرال موتورز در حال کار بر روی یک “لایه مخصوص خودرو” در بالای مدل‌های زبان ChatGPT (چت جی پی تی) است.

این بخشی از همکاری جنرال موتورز با مایکروسافت است که تنها ارائه دهنده ابر OpenAI است. اگرچه هنوز نام یا تاریخ عرضه ای ارائه نشده است، سخنگوی جنرال موتورز بیان می کند که این تغییر به سمت فناوری های نوظهور منجر به این می شود که خودروهای آینده به طور کلی بسیار توانمندتر شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا