موبایل

آیفون12 وانیلی، پر فروشترین خواهد بود

اپل سری جدید گوشی هایش را فردا در مراسمی به نام “Hi, Speed” معرفی می کند.ما انتظار معرفی چهار گوشی را داریم و بر اساس گزارش Ming-Chi Kuo ، دومین گزینه بسیار ارزان نیز در این نمایش معرفی می شود. طبق گفته Kuo ، پرفروش ترین مجموعه جدید آیفون  12 ، گوشی معمولی ای خواهد بود با سهم پیش بینی شده 40 درصد از کل کالا ها.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ پیش بینی های  Kuo می گوید که آیفون 12 مینی ، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس هر کدام سهمی حدود 20 درصد از کل و نیمی از مدل های وانیلی رنگ خود را بدست می آورند همچنین انتظار می رود این دستگاه ها با صفحه نمایش 6.1 اینچی و دو دوربین در پشت ارائه شوند.

Kuo همچنین نشان داد که اگرچه آیفون 12 مینی ارزانترین مدل خواهد بود ، اما به دلیل اندازه کوچک آن برای مشتریان جذاب نخواهد بود. شایعات فعلی می گویند قیمت آن از 699 دلار شروع می شود ، در حالی که قیمت آیفون 12 اصلی 799 دلار است. مشتریان احتمالاً از این فکر که آیا آیفون آنها دارای قابلیت اتصال به اینترنت 5G است یا خیر ، غفلت می کنند و هنگام بررسی خرید ، بر روی برچسب قیمت متمرکز می شوند.

آیفون12 وانیلی، پر فروشترین خواهد بود

انتظار می رود که خانواده آیفون 12 در مقایسه با آیفون 11 ، عملکرد کمی ضعیف تر در بازار داشته باشد. یک دلیل در راه بودن خانواده بعدی است ، دلیل دیگر همه گیری COVID-19 و تأثیر آن بر اقتصاد است.

 

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا