گیم

آشنایی کامل با سرویس ریمیت

در سال‌های اخیر به موازات آنکه استریم کردن در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری پیدا کرد، در ایران هم شاهد موج همه‌گیری از استریمرها و تماشاگران استریم بودیم که با علاقه‌ی بی‌نظیر و پشتکار بسیاری یکدیگر را مورد حمایت قرار داده و فعالیت‌های اینترنتی در ایران را وارد سطح کاملا جدیدی کردند. یکی از محبوب‌ترین موضوعات استریم، استریم‌های ویدیوگیمی هستند که از قضا در کشور ما بیشتر از تمامی موضوعات دیگر مورد استقبال قرار گرفته و روز به روز به تعداد فعالان این عرصه افزوده می‌شود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازسرگرمی، این استقبال بی‌نظیر از حوزه‌ی استریمینگ و به ویژه استریم‌های ویدیوگیمی، فعالان ویدیوگیمی در ایران را برآن داشت تا با دقت بیشتری روی جنبه‌ی اقتصادی این موضوع تمرکز کنند. نسل جدید گیمرهای ایرانی که بسیاری از آن‌ها یا استریم‌های ایرانی و خارجی را تماشا می‌کنند یا خودشان به استریم کردن می‌پردازند، به خوبی ثابت کردند که برخلاف فرهنگ ناقص ویدیوگیمی در جوامع ایرانی که به شدت از جای خالی کپی رایت رنج می‌برد، اهمیت زیادی برای شرکت‌ها و فعالان جدی این عرصه قائل‌اند و تا جایی که می‌توانند، به روش‌های مختلف از آن‌ها حمایت می‌کنند و حتی به دنبال تهیه‌ی محصولات ارجینال ویدیوگیمی هستند.

مدتی پس از اینکه استریمینگ به طور کامل در جامعه‌ی گیمرهای ایرانی جا افتاد، محدودیت‌های موجود در شبکه‌های مالی داخلی و بین‌المللی به خوبی قابل مشاهده بود. استریمرهای خارجی نزدیک به یک دهه بود که در پلتفرم‌های استریمینگ مختلف قادر به دریافت حمایت‌های مالی از طرف تماشاگران و دنبال‌کنندگان خود بودند، اما استریمرهای ایرانی – به ویژه آن‌هایی که در داخل کشور فعالیت می‌کردند و مخاطب‌های ساکن ایران داشتند – به دلایل مختلف از جمله محدودیت‌های ایجاد شده توسط تحریم‌ها، به شبکه‌های مالی بین‌المللی دسترسی نداشتند و حتی در صورت مایل بودن دنبال کنندگان و حامیانشان، قادر به دریافت حمایت‌های مالی نبودند. این مشکل نهایتا به لطف سرویس ریمیت به طور کامل حل شد. سرویس ریمیت بیشتر از دو سال است که پا به عرصه‌ی فعالیت‌های استریمینگ گذاشته و تمامی محدودیت‌های موجود برای دریافت حمایت‌های مالی از سوی دنبال کنندگان استریمرها را رفع کرده است. این سرویس در ماه‌های اخیر تحت مالکیت شرکت سورنا گیمز درآمد و خیلی زود مورد استقبال تعداد زیادی از استریمرهای ایرانی قرار گرفت. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل  با سرویس ریمیت آشنا شویم.

ریمیت چیست؟

سرویس ریمیت در ساده‌ترین توصیف، یک سرویس دریافت حمایت‌های مالی آنلاین است که برقراری جریان مالی بین استریمرها و دنبال کنندگان آن‌ها را پس از مدت‌ها امکان‌پذیر کرده است. استقبال بی‌نظیر استریمرها – چه آن‌هایی که مدت‌ها به کار استریمینگ مشغول‌اند و شهرت زیادی کسب کرده‌اند و چه آن‌هایی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند – از این سرویس حتی از پیش‌بینی‌های انجام شده توسط دست‌اندرکاران راه‌اندازی سرویس ریمیت هم فراتر رفته و طبق آخرین آماری که در وبسایت رسمی ریمیت قابل مشاهده است، بیش از ۳۳ میلیارد تومان، مقدار کل حمایت‌های دریافت شده از سوی کاربران این سرویس است. توجه داشته باشید که تمام حمایت‌ها فقط و فقط با استفاده از کارت‌های عضو شتاب قابل واریز است.

آمارهای به دست آمده از عملکرد سرویس ریمیت، باری دیگر به تمامی فعالان اقتصادی در ایران ثابت کرد که صنعت بازی‌های رایانه‌ای که به عنوان پردرآمدترین صنعت سرگرمی جهان شناخته می‌شود، در ایران هم بازار بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده و مهم‌تر از آن این است که روز به روز به تعداد فعالان جدی و آینده‌دار این صنعت داخلی افزوده می‌شود و به طور کلی چشم‌انداز بسیار وسیعی را می‌توان برای آینده‌ی آن در نظر گرفت. هم اکنون بیش از ۳۰میلیون گیمر در ایران روزانه با استفاده از پلتفرم‌های مختلف بازی می‌کنند و آمارهای جدید طی سال‌های اخیر نشان می‌دهند که علی‌رغم نسل‌های اولیه‌ی گیمرها در ایران که با مشکلات بسیاری مثل در دسترس نبودن محصولات و بازی‌های ارجینال دست و پنجه نرم می‌کردند، نسل‌های جدید گیمرها با وجود تمامی مشکلات اقتصادی، به طور کاملا جدی بازی کردن را دنبال می‌کنند و با کمک یکدیگر جریان مالی عظیمی را به وجود آورده‌اند. سرویس ریمیت هم امروز به نوبه‌ی خود سهم چشمگیری از این جامعه‌ی بزرگ را به خود اختصاص داده و تا حد زیادی روی پیشرفت اقتصادی آن تاثیرگذار است. سرویس ریمیت باعث شده بسیاری از گیمرهای ایرانی که رفته رفته پا به سن می‌گذارند و وارد سنین بزرگسالی می‌شوند، نه تنها با وجود تمامی مشکلات اقتصادی موجود در ایران دست از بازی کردن بر ندارند، بلکه با جدیت بیشتری فعالیت گیمری خود را دنبال کنند و به عنوان یک استریمر، پا به عرصه‌ی استریمینگ بگذارند. اما سرویس ریمیت دقیقا به چه شیوه‌ای در کسب درآمد از طریق بازی کردن تاثیرگذار بوده است؟

سرویس ریمیت چگونه موثر عمل می‌کند؟

 

استریمرها در سرتاسر جهان علاوه بر اینکه استریمینگ را یک تفریح اجتماعی سالم و بسیار سرگرم‌کننده می‌دانند، آن را به عنوان یک شغل جدی با آینده‌ای درخشان دنبال می‌کنند. با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توانید بسیاری از استریمرهای خارجی را مشاهده کنید که تنها از طریق بازی کردن و استریم آن، درآمدهای چند میلیون دلاری کسب کرده‌اند در حالی که بسیاری از آن‌ها در سنین نوجوانی فعالیت استریمینگ خود را آغاز کرده‌اند و حتی پیش از ۲۰ سالگی به درآمدهای آن‌چنانی رسیده‌اند.

آمار و ارقام موجود در رابطه با سرویس ریمیت هم به درستی ثابت می‌کند که این موضوع تنها مختص به گیمرهای خارجی نیست و استریمرهای گیمینگ ایرانی هم می‌توانند درآمدهای میلیونی داشته باشند و تنها از طریق بازی کردن به ثروت آن‌چنانی دست پیدا کنند. سهولت استفاده از سرویس ریمیت و در دسترس بودن آن برای دنبال کنندگان استریمر ایرانی، باعث شده ارسال حمایت‌های مالی برای استریمرها پیچیدگی خاصی نداشته باشد و تنها با چند کلیک ساده انجام شود. این پروسه‌ی مالی به صورت کاملا قانونی و از طریق درگاه‌های معتبر زرین پال و آیدی پی صورت می‌گیرد و هرگونه شک و شبهه‌ای در راستای ماهیت فیشینگ یا کلاهبرداری بودن آن را به طور کامل از بین می‌برد.

بسیاری از گیمرهای ایرانی که به صورت شبانه‌روزی به تماشای استریم می‌پردازند، به خوبی با ساز و کار سرویس ریمیت و روش استفاده از آن آشنا شده‌اند و دیگر استریمرهای ایرانی از بابت ارائه‌ی آموزش‌های مربوطه جهت چگونگی ارسال حمایت‌های مالی و استفاده از سرویس ریمیت، هیچگونه نگرانی‌ای ندارند. شما هم به عنوان یک گیمر حرفه‌ای اگر قصد ورود به عرصه‌ی استریمینگ را دارید، به راحتی می‌توانید از امکانات سرویس ریمیت استفاده کرده و تنها با بازی کردن و استریم آن درآمد کسب کنید. اما منظور از امکانات سرویس ریمیت چیست و چه تاثیری روی دریافت حمایت‌های مالی بیشتر دارند؟

آشنایی با امکانات سرویس ریمیت

منظور از امکانات سرویس ریمیت، ابزارهایی است که در پنل کاربری این سرویس در دسترس استریمر قرار می‌گیرند. شما به عنوان یک استریمر پیش از اینکه از امکانات سرویس ریمیت استفاده کنید، باید یک درگاه اینترنتی در زرین پال یا آیدی پی دریافت کنید. دریافت درگاه اینترنتی در وبسایت‌های زرین پال و آیدی پی با هیچگونه چالش و مانع خاصی همراه نیست و به راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید با استفاده از این وبسایت‌ها، درگاه اینترنتی مختص به خود را داشته باشید.

تنها کافی است در یکی از این دو وبسایت ثبت نام کنید و پروسه‌ی احراز هویت خود را به پایان برسانید و توجه داشته باشید که امکانات ارائه شده در این دو وبسایت، تفاوتی با یکدیگر ندارند. پس از اینکه درگاه اختصاصی خود را دریافت کردید، به وبسایت ریمیت مراجعه کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. برای شروع فعالیت و استفاده از امکانات سرویس ریمیت جهت دریافت حمایت‌های مالی آنلاین لازم است هزینه‌ای را به صورت ماهانه یا دوره‌های زمانی دیگر، به عنوان شارژ حساب کاربری خود به این سرویس بپردازید. پس از اینکه حساب کاربری خود را در وبسایت ریمیت راه‌اندازی کردید و پروسه‌ی شارژ حساب خود را به اتمام رساندید، وارد پنل کاربری خود خواهید شد و یکباره به تمامی امکانات و ابزارهای تعبیه شده در آن دسترسی خواهید داشت.

در این پنل کاربری می‌توانید درگاه اختصاصی ریمیت خود را شخصی‌سازی کرده و مشخص کنید که کدام یک از ابزارها و پنجره‌ها به چه صورتی برای دنبال کنندگانی که قصد حمایت مالی از شما را دارند، به نمایش درآیند.علاوه بر صقحه‌ی اختصاصی درگاه پرداخت، امکاناتی از سوی سرویس ریمیت برای به نمایش درآوردن روی صفحه‌ی استریم شما تعبیه شده‌اند که به طور مستقیم روی نرم‌افزار استریمینگ شما نصب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا