گیم

بازی Modern Warfare 2 رکورد زد!

بر اساس بیانیه شرکت سونی، بازی Modern Warfare 2 توانسته بزرگترین عرضه سری Call of Duty در فروشگاه پلی استیشن را رقم بزند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازسرگرمی، جدیدترین بازی از سری کال آو دیوتی که تحت عنوان مدرن وارفر ۲ به شمار می‌رود، چند روز پیش شرکت اکتیویژن بلیزارد روانه بازار شد. این عنوان که استودیو اینفینیتی وارد وظیفه توسعه آن را برعهده داشته، توسط موتور قدرتمند و صدالبته جدید و اختصاصی مجموعه ساخته شده و بار دیگر تجربه هیجان‌انگیزی از ماموریت‌های نفس‌گیر گروه محبوب تسک فورس ۱۴۱ را برای هواداران رقم می‌زند.

بازی مدرن وارفر ۲ علی‌رغم یک سری مشکلات، در مجموع عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و بازخوردهای مثبتی را از سوی شماری از منتقدها و بازیکنان دریافت کرده است. به علاوه، به نظر می‌رسد که بازی از نظر تجاری نیز انتظارها را برآورده کرده و در زمینه پیش‌خرید و فروش روز اول عرضه موفق بوده است.

در همین راستا، چند روز قبل که بازی کار خود را با قرارگیری در جایگاه نخست جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی بریتانیا آغاز کرد. حال در تازه‌ترین خبرها، ساعاتی قبل فروشگاه پلی استیشن در پیامی رسما اعلام کرد که این عنوان توانسته رکورد بزرگترین عرضه سری Call of Duty را به خود اختصاص دهد. در واقع، سونی مدعی است که میزان فروش بازی هم از نظر پیش خرید و هم از نظر فروش روز اول انتشار بیشتر از تمامی آثار قبلی فرنچایز بوده است.

لازم به ذکر است که بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و همچنین پلتفرم رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. به علاوه، بازی Call of Duty Warzone 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان ماه) به صورت رایگان برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و رایانه شخصی قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا