موبایل

نوکیا 2.4 در دو نسخه این هفته رونمایی می شود

نوکیا 2.4 (معروف به ولورین) ممکن است اواخر این هفته همراه با نسخه 3.4 و چندین میان رده هایش در مراسم IFA رونمایی شود. همانطور که در مطلب  منتشر شده توسط سایت evleaks که در زیر آورده شده است ، می بینید ؛ این مدل نوکیا که در 2 سری طراحی شده ؛ کاملا مشابه مدل قبلی خود ، یعنی نوکیا 2.3 خواهد بود.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ طراحی پشت آن ویژگی جدید اسکنر اثر انگشت را نشان میدهد. درحالیکه مدل 2.3 فقط اسکنر صورت مدل ابتدایی را داشت. شماره مدل این گوشی ( TA-1270 ) در اسناد FCC ظاهر شده است ، که نشان می دهد روزرسانی باتری نیز در آن انجام شده است ؛ از 4000 میلی آمپر به 4800 میلی آمپر. این گوشی هنوز هم با یک شارژر 10 واتی عرضه می شود.

طراحی دوربین دوتایی آن بدون تغییر به نظر می رسد و در واقع طبق شایعات ، دوربین هایی مثل سری قبل با کیفیت 13 مگاپیکسل برای دوربین اصلی و 2مگاپیکسل برای دوربین واید. همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن به صورت یک برش قطره ای در جلوی آن هم بدون تغییر باقی مانده است.

نوکیا 2.4 در دو نسخه این هفته رونمایی می شود

بر اساس همین شایعات ، نوکیا 2.4 نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت و چیزی در حدود 6.2 تا 6.5 به نظر می رسد. ما همچنین نتایج سایت Geekbench را دیده ایم که نوشته است:این مدل گوشی دارای یک تراشه چیپست مدل MediaTek Helio P22 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. گفته می شود این گوشی با پیکربندی 3/32 گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود.

انتظار می رود علاوه بر مدل 2.4 ، شرکت HMD از نوکیا مدل 3.4 و همچنین نوکیا مدل های 6.3 و 7.3 رونمایی کند. با این حال ، این شرکت هنوز رسماً حضور خود در IFA را تأیید نکرده است یا تاریخی را برای ارائه خود تعیین کرده است ، بنابراین این ممکن است در یک مراسم جداگانه این ارائه رخ دهد.

 

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا