موبایل

رونمایی سامسونگ از گوشی Galaxy A42 5G

سامسونگ سری کارهای 5G خود را با گوشی های جدیدی به نام Galaxy A42 5G گسترش می دهد. در اطلاعیه ای تا حدودی عجیب و غریب ، این شرکت تصاویر این گوشی را به اشتراک گذاشت ، اما تنها برخی از مشخصات خود را معرفی کرده است و بقیه موارد را وعده داده است که بعداً تحویل دهد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ Galaxy A42 5G در ابعادی حدود 6.6 اینچ با کیفیت تصویر Super AMOLED ساخته شده است در حالیکه ما چنین کیفیت صفحه ای را قبلا دریافت نکرده بودیم ، سامسونگ قبلا مدل A41 با صفحه نمایش بسیار با کیفیت 1080p به بازار ارائه داده است بنابراین چنین چیزی دیگر جای تعجب ندارد. سنسور اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش قرار دارد و بدون شک مانند مدل های قبل ، دوربین سلفی در بالای صفحه با بریدگی ای به اندازه یک قطره وجود دارد.

رونمایی سامسونگ از گوشی Galaxy A42 5G

در عقب چهار دوربین دیگر وجود دارد که یکی از آنها بیشتر از آنچه در مدل A31 ارائه داده شده است ، می باشد ؛ اما ما هیچ جزئیاتی در مورد هدف آنها یا ماژول های دقیق استفاده شده در آن را نداریم. عدسی کوچک در سمت راست پایین به وضوح اشاره می کند که برای عکاسی در عمق است.

چیزی که از اسم آن میتوانیم نتیجه گیری کنیم این است که مدل Galaxy A42 5G باید ارزان تر از ارزان ترین گوشی سامسونگ با پشتیبانی از نسل بعدی اینترنت یعنی مدل Galaxy A51 5G باشد. البته برای حدس و گمان در این مورد خیلی زود است.

جزئیات کامل Galaxy A42 5G نزدیک به زمان عرضه آن یعنی در اواخر سال مشخص خواهد شد. گلکسی A40 و گلکسی A41 در ماه مارس وارد بازار شدند ، اما این بار سامسونگ به وضوح این چرخه 12 ماهه را شکسته است.

مترجم:  آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا