موبایل

اپل از فناوری پیشرفته تری در تراشه های M2 استفاده می کند

مدیران اپل درباره چیپست M2 صحبت کرده اند که برخی از جدیدترین محصولات موبایل آن را تامین می کند. ظاهراً تراشه جدید دارای فناوری پیشرفته ای است که پیشرفت های متفاوتی را ارائه می دهد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ تیم میلت، معاون معماری پلتفرم تراشه و بازاریابی محصول غول کوپرتینویی، معاون رئیس جمهور باب بورچرز در مصاحبه ای با TechCrunch در مورد جدیدترین چیپست صحبت کرد. مدیران اپل در این مصاحبه درباره سیلیکون این شرکت و آینده آن صحبت کردند. مقامات همچنین در مورد اینکه چگونه پیشرفت‌های فناوری بر مصرف‌کنندگان تأثیر می‌گذارد و برنامه‌ریزی برای پیشبرد تراشه‌ها کجاست، صحبت کردند.

میلت همچنین فاش کرد که آی‌پد پرو نقش مهمی در انتخاب این برند برای تغییر خط تولید مک خود به تراشه‌های سری M1 ایفا کرده است. او همچنین اضافه کرد که اپل می‌خواهد با جانشین M1 مرزها را کنار بگذارد. این شرکت قبلاً با اینتل همکاری کرده بود تا خط تولید رایانه های شخصی خود را تامین کند. اما سرانجام تصمیم گرفت از تامین کننده تراشه خود دور شود و سیلیکون اختصاصی خود را پذیرفت.

میلت اظهار داشت که «خانواده M2 واقعاً اکنون در حال حفظ موقعیت رهبری با فشار دادن مجدد به محدودیت های فناوری بودند. ما چیزها را روی میز نمی گذاریم. ما یک برآمدگی 20 درصدی را در نظر نمی گیریم و دریابیم که چگونه آن را در طول سه سال پخش کنیم … چگونگی دستیابی به سود افزایشی را دریابیم. همه را در یک سال می گیریم. ما فقط به شدت ضربه زدیم. این چیزی نیست که در بقیه صنعت یا در طول تاریخ اتفاق می افتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا