ویدئو

تریلر رونمایی کلاس یاغی Diablo IV

شرکت بازی‌سازی بلیزارد از کلاس جدید «روگ» یا همان یاغی برای دیابلو ۴ رونمایی کرده است. معرفی این کلاس مثل همیشه با تریلری بسیار خوب همراه بوده است. بازی دیابلو ۴ هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ قرار نیست حداقل تا یک سال آینده خبری از عرضه‌ی دیابلو ۴ باشد و استودیوی بازی‌سازی بلیزارد هم مشخصا گفته است که به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه‌ی بازی باشیم، ولی انتشار اطلاعات جدید و مختلف از بازی به مشکل منظمی ادامه دارد. بلیزارد در رویداد بلیزکان خود از کلاس جدید یاغی برای دیابلو ۴ رونمایی کرد و از قابلیت‌های جدید و متفاوت این بازی گفت.

رویداد بلیزکان که در سال گذشته‌ی میلادی به خاطر مشکلات ناشی از بحران جهانی فعلی برگزار نشده بود، به شکل دیجیتالی و در قالب تعدادی تماس تصویری با بازی‌سازان برگزار شده است. مراسمی بزرگ با اجراهای زنده و مسابقات و دموهای انحصاری، جای خود را به پخش زنده‌ی رایگانی داده است که همین حالا هم در شبکه‌های مختلف بلیزارد ادامه دارد. با این حال، بلیزارد مطمئن شده است تا به اندازه‌ی کافی از بازی‌های آینده‌ی خود در این برنامه‌ها صحبت کند.

دیابلو ۴ که برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دست ساخت است، نمایشی خوب در بلیزکان امسال داشت. بلیزارد ضمن رونمایی یک کلاس جدید برای این بازی، از وضعیت ساخت بازی و سیستم‌های جدیدی که مشغول طراحی هستند، صحبت کرد.

کلاس «روگ» یا همان یاغی، پای ثابت نقش‌آفرینی‌های مختلف است؛ کلاسی که بالاترین سرعت را بین شخصیت‌های یک نقش‌آفرینی دارد و معمولا با یک تیر و کمان یا دو خنجر به مبارزه می‌پردازد. کلاس یاغی با مجموعه‌ی دیابلو هم غریبه نیست و از همان دیابلو ۱ شاهد حضور این کلاس در دیابلو بوده‌ایم.

شخصیت یاغی دیابلو ۴ می‌تواند به سرعت خود را با مبارزه تطبیق دهد؛ یعنی هم از دور و هم از نزدیک با دشمنان روبه‌رو شود و در عین حال هم از تعدادی طلسم مختلف برای مبارزه استفاده کند.

از نظر طراحی، کلاس یاغی دیابلو ۴ ظاهری شبیه به اعضای گروه Sisterhood of the Sightless Eye دارد؛ گروهی که بخشی از دنیای دیابلو است و ماهرترین زنان تیرانداز را در خود جای داده است. کلاس یاغی دیابلو ۴ مثل اعضای این گروه یک زره قرمز می‌پوشد و شنلی به تن می‌کند تا ظاهری مرموز به خود بگیرد. البته که در دیابلو ۴ می‌توان شخصیت‌ها را کمی شخصی‌سازی کرد و ظاهر آن را تغییر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا