موبایل

رویداد جدید سامسونگ

شایعاتی پخش شده اند که سامسونگ می تواند رویداد گوشی های گلکسی بعدی خود را در این ماه برگزار کند.

سامسونگ به احتمال زیاد سه گوشی جدید گلکسی A73، A53، و A33 را رونمایی می کند. این دو سابق جانشین گلکسی A72 و A52 خواهند شد که در ماه مارس سال گذشته اعلام شد و A33 نسخه به روز شده A32 خواهد بود که در فوریه 2021 بیرون آمد.

از گلکسی A73 انتظار می رود دارای 6.7 اینچ پنل AMOLED با یک دوربین جلو pinhole و نرخ 120Hz و اثر انگشت در صفحه نمایش باشد.

اگر چه اکثر شایعات توافق می کنند که این گوشی راه اندازی چهار دوربین با سنسور اصلی 64MP و سنسور اولترا واید 12MP و سنسور عمق 5MP خواهد داشت؛ در مورد سنسور چهارم اختلاف نظر وجود دارد؛ برخی می گویند تله فوتو باقی خواهد ماند و دیگران ادعا می کنند آن با ماژول عمق 5MP جایگزین خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ گزینه بعدی گلکسی A53 است. سال گذشته این شرکت A52 را در هر دو مدل 4G و 5G معرفی کرد، اما امسال ممکن است تنها یک مدل 5G منتشر کند. این یکی ظاهرا با یک تراشه Exynos میان برد جدید ساخته شده بر روی فرایند پیشرفته 5nm و باتری 5،000mAh همراه است که 500mAh بزرگتر از سلول در A52 مجهز شده است؛ اندازه صفحه نمایش به احتمال زیاد همان در 6.5 اینچ باقی می ماند.

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بیش از هر تولیدکننده دیگری گوشی فروخت و محبوب ترین گوشی آن در سال گذشته در واقع یک گوشی سری A بود که بر اهمیت گوشی های کم قیمتش تاکید می کند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا