فناوری اطلاعات

هوش مصنوعی جدید مایکروسافت به مدیریت ارتباط با مشتری کمک خواهد کرد

در جایی که همه ایمیل‌های فروش و تبلیغاتی به نظر می‌رسیدند که در فرآیند فکری و محتوا بی‌مزه و زائد هستند، کیفیت چنین ایمیل‌هایی به زودی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که ویژگی‌های مبتنی بر OpenAI را در Dynamics 365 که مجموعه برنامه‌های کاربردی این شرکت برای سیستم‌های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و برنامه‌ریزی منابع است، معرفی خواهد کرد. این مجموعه از ویژگی ها به عنوان CoPilot نامیده می شود و به کسب و کارها کمک می کند تا محتوا را برای اهداف مختلف با سهولت و دقت نسبی مدیریت کنند.

بسیاری از شرکت‌ها به دلیل کمبود زمان و/یا نیروی کار لازم، قدم‌های بیشتری را برای تثبیت وجهه کسب‌وکار خود کوتاه می‌کنند. استفاده از Dynamics 365 تضمین می‌کند که دیگر این اتفاق نمی‌افتد، زیرا هوش مصنوعی می‌تواند ایمیل‌ها و احوالپرسی‌های سفارشی‌شده برای مشتریان شرکت بنویسد، به پرسش‌ها به طور موثر پاسخ دهد، خلاصه‌های جلسات را ایجاد کند، نمودارهای بازار را بدون نوشتن پرس‌وجوهای SQL ایجاد کند، و حتی جدید را ارائه کند.

ایده هایی برای نوشتن ایمیل های بازاریابی این شبیه داشتن یک دستیار شخصی است که در هر جنبه ای از موقعیت، از جمله خلاقیت، ناتوان است. البته، کیفیت محتوا به دستورات استفاده شده برای تولید آن بستگی دارد، اما به طور کلی کارها برای شرکت ها بسیار آسان تر خواهد بود.

کاربران می توانند انتظار داشته باشند دفعه بعد که برای رسیدگی به یک مشکل یا دریافت پشتیبانی با یک شرکت تماس می گیرند، دستیاران یا نمایندگان مجازی را در خط بشنوند. این نمایندگان از فناوری OpenAI برای بررسی بینگ و پایگاه‌های دانش گسترده برای پاسخ به سؤالات عمومی استفاده می‌کنند. این احتمال وجود دارد که پرس و جوهای حل نشده به سطوح کمک انسانی افزایش یابد، که عاملان مجازی را به اولین خط ارتباط در سناریوهایی مانند این تبدیل می کند.

مایکروسافت به شدت برای همکاری با هوش مصنوعی در پروژه‌های متعدد، مانند چت بینگ مبتنی بر ChatGPT چت جی پی تی، ادغام OpenAI با Teams و اکنون Dynamics 365 فشار می‌آورد. این شرکت بیشتر با GitHub، یک وب‌سایت محبوب برای برنامه‌نویس‌ها، همکاری کرده است تا یک ویژگی مشابه CoPilot ایجاد کند. که کاربران را قادر می سازد تا راحت تر و با دقت بالاتر کد بنویسند. جالب است که ببینیم این شرکت چگونه مدل های تجاری خود را در آینده با افزایش همکاری هوش مصنوعی تغییر می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا