تکنولوژی

تسلا رکورد زد

تسلا از رکورد تحویل ۱۱۲هزار خودرو در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ تحویل تسلا، یک مرحله قابل اندازه‌گیری برای این شرکت است و این عقیده را که اتومبیل‌های برقی در دنیای امروز حضور دارند و در حال گشودن بازار گسترده‌ای برای مشتریان بالقوه هستند، تقویت کرده و اعتبار می‌بخشد.

تسلا از رکورد تحویل ۱۱۲هزار خودرو در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ خبر داد. این رکورد به این خودروساز برقی اجازه داد تا از اهداف فروش خود در سال ۲۰۱۹ پیشی بگیرد.

تسلا مطابق با ارقام سه ماهه چهارم خود، سال ۲۰۱۹ را با تحویل ۳۶۷۵۰۰ خودرو از مدل‌های ۳، s و x  به پایان برد. در اوایل سال گذشته ایلان ماسک اعلام کرده بود که انتظار دارد تا پایان سال حداقل ۳۶۰ هزار خودرو را تحویل دهد. البته آمار فوق نشان می‌دهد که این شرکت از این عدد هم فراتر رفته است.

 

مفهوم تحویل یک خودور از نظر تسلا همان فروش کامل است، به این صورت که خودرو تحویل داده شده و خریدار نیز خودروی خود را تصاحب کرده باشد. این کمپانی اعلام کرده است که تحویل خودور به معنای مذکور، ۵۰ درصد نسبت به نتایج سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است.

در همین راستا Gene Munster، مدیرعامل Loup Ventures گفت این تحویل تسلا، یک مرحله قابل اندازه‌گیری برای این شرکت است و این عقیده را که اتومبیل‌های برقی در دنیای امروز حضور دارند و در حال گشودن بازار گسترده‌ای برای مشتریان بالقوه هستند، تقویت کرده و اعتبار می‌بخشد.

سرمایه‌گذارانی که در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۵ درصد سهام تسلا را به خود اختصاص داده بودند، اشتیاق خود را نسبت به سرمایه‌گذاری در این شرکت نشان داده و ۳ درصد سهام آن را افزایش دادند و در نتیجه، رکود تسلا نزدیک به ۴۴۳.۰۱ دلار رسید.

مدل ۳ تسلا محبوب‌ترین وسیله نقلیه این شرکت است، به طوری که تحویل این مدل در سه ماهه چهارم سال گذشته به تعداد ۹۲.۵۵۰ خودرو بود. همچنین این شرکت از تحویل ۱۹.۴۵۰ خودرور در مدل s و مدل x خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا