فناوری اطلاعات

«روز فناوری اطلاعات»؛ بزرگترین رویداد فناوری استان البرز برگزار می شود

شروین سوری دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز از برگزاری بزرگترین رویداد فناوری استان البرز تحت عنوان «روز فناوری اطلاعات» خبر داد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از نصر البرز؛ شروین سوری دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز با اعلام خبر برگزاری بزرگترین رویداد فناوری استان البرز تحت عنوان «روز فناوری اطلاعات» گفت: به پیشنهاد سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای کشور، 22 تیر 1402, زادروز «محمد بن موسی خوارزمی» به عنوان «روز فناوری اطلاعات»، نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد برای اولین بار در استان البرز و به نماینده گی خانواده نصر در استان برگزار خواهد شد.

سوری تصریح کرد: هیئت مدیره چهارم در یک ابتکار جدید و با بهره مندی از ظرفیت بالقوه دانشگاه خوارزمی به عنوان یک مرکز مهم علمی، در استان، این رویداد کم نظیر را برنامه ریزی کرده تا بتوان میزبانی در شأن نام این روز بزرگ را ،با حضور میهمانان داخلی و خارجی همراه با برنامه ها ی متنوع گرامی داشت.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای یادآور شد: با توجه به اهمیت این روز برای اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات ،از همه ذینفعان و اعضا این اکوسیستم دعوت می کنیم تا برای هر چه بهتر برگزاری این رویداد، همراه و همگام با سازمان باشند. شایان ذکر است: سازمان نظام صنفی رایانه ای بزرگترین تشکل در حوزه IT وICT و به عبارتی متولی بحث فناوری اطلاعات در بخش خصوصی است و افرادی که تمایل به فعالیت در این حوزه را دارند ( در قالب حقوقی یا حقیقی)می توانند از خدمات سازمان بهره مند شوند.

همچنین رویکرد مجموعه سازمان ، در ارتقا سطح کیفی مجموعه ها ، شرکت ها و سازمان هایی است که به نوعی درگیر امور تولیدات خود هستند، تا بتوان موضوع SWOT سازمانی(شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه) را بازبینی و راهکار مناسب تری را جهت ارتقا و پویایی اقتصادی مورد نظر شرکت ، انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا