تکنولوژی

گردهمایی فناورانه شرکت‌های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌ آپ‌های حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، این گردهمایی توسط صندوق نوآوری و با همکاری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، واحد قزوین دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن رباتیک ایران و مرکز نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده برگزار خواهد شد.

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها در حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی، از 26 تا 28 آبان ماه جاری، در حوزه‌های ربات‌های صنعتی، ربات‌های بازرس، ربات‌های امدادگر، ربات‌های پزشکی و ربات‌های آموزشی و سرگرمی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

در این گردهمایی علاوه بر معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، نشست‌های B2B، پانل‌های تخصصی و نمایشگاه نیازمندی‌های فناورانه صنایع و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه رباتیک برپا خواهد شد. همچنین نیازمندی‌های فناورانه صنایع کشور در حوزه رباتیک و اتوماسیون صنعتی و توانمندی‌های فناورانه شرکت های دانش بنیان در حوزه رباتیک معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت حضور در این گردهمایی می‌توانند از طریق لینک evnd.co/BPeLx برای حضور در این گردهمایی ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88398563-88398543 (بومرنگ) تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا