تکنولوژی

الکترونیکی شدن سفر ضعف تولید محتوا را روشن کرد

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سی و سومین نشست از سلسله نشست‌های نقد و اندیشه با موضوع «کارآفرینی در فضای مجازی جهش‌ها و چالش‌ها» برگزار شد.

اشکان بروج، تدوینگر استانداردهای اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران در پاسخ به سوالی در مورد تولید محتوای علمی در حوزه گردشگری در ایران گفت: آخرین آمارهای سازمان جهانی گردشگری می گوید از هر ۱۰ شغل در جهان یک شغل مرتبط با گردشگری و هتلداری مرتبط است ولی این آمار در ایران ۱ به ۱۴ است.

وی افزود: یکی از دلایل تفاوت آمار ما با جهان در این است که در تولید محتوای تاریخی فقیر هستیم و آنچه در دسترس مخاطبان است تحریف شده و غیر واقعی است و این عدم دانش و تحریف در تولید محتوا با الکترونیکی شدن گردشگری بیشتر دیده شد.

این فعال گردشگری با اشاره به اینکه آموزش افرادی که بتوانند در این حوزه تولید محتوا کنند، هم باعث هویت یابی این کسب و کارها و اشتغال زایی می شود،  تصریح کرد: در حال حاضر ما دوره ۴۰ ساعته ای را برای علاقمندان برگزار کرده ایم که شامل آموزش محتواهای متفاوت است تا یک نیروی تازه کار بتواند برای صفحات اینستاگرام،  سایت و… را تولید محتوا کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا