تکنولوژی

آخرین نسخه آپدیت شده ی واتساپ ویژگی های جدیدی به iOs می آورد

آخرین آپدیت واتس اپ مختص کاربران آیفون و آیپد است و  از آنجایی که واتساپ معمولا به طور همزمان در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS تغییرات ایجاد می کند، این آپدیت یکی از استثنائات به ارمغان می رود؛ دو ویژگی مهم جدید در حال حاضر راه خود را به کاربران iOS باز کرده است و انتظار می رود در طول هفته های آینده به طور کلی در دسترس قرار بگیرد.

اولی توانایی مکث و بعد ادامه دادن در حین ضبط پیام های صوتی است؛ با کمال تعجب، چنین ویژگی بسیار خوبی تا این آخرین آپدیت در دسترس نبود، بنابراین اگر شما در حال دانلود  WhatsApp v22.2.75 هستید، می توانید پیام صوتی را با کشیدن به سمت راست قفل کنید و سپس دکمه “مکث” و “ادامه” را بزنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم جدید کاربران iOS، پشتیبانی از حالت فوکوس است؛ این قابلیت در iOS 15 اضافه شده است و اجازه می دهد تا کاربران انتخاب شده شما زمانی که یک حالت فوکوس تنظیم کرده اید، باز هم به شما پیام دهند. هنگامی که این حالت فعال شد، می توانید فیلترهای نوتیفیکیشن ها، تماس و پیام و همچنین پاسخ خودکار به دیگران را هنگامی که در دسترس نیستید تنظیم کنید. به آن به عنوان یک ویژگی کارآمدتر گزینه “مزاحم نشوید” نگاه کنید.

در خبری دیگر، واتس اپ در حال آماده سازی یکی دیگر از ویژگی های مهم جدید برای کاربرانش است: توانایی انتقال چت های اندرویدی به iOS. با این حال، این ویژگی هنوز هم در حال آزمایش داخلی است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا واتساپ آماده شود آن را در دسترس همه قرار دهد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا