موبایل

گوشی Vivo مدل X50e همراه با اسنپدراگون 765G عرضه گردید

ویوو به تازگی یک تلفن هوشمند با کیفیت میان رده با نام X50e با قابلیت اتصال به نسل جدید اینترنت های 5G به بازار تایوان ارائه کرده است.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ این گوشی با امکاناتی همچون دوربین های چهارگانه ، شارژر 33 واتی و چیپست اسنپدراگون 765G ، ارزان ترین مدل  خانواده X50 است که قابلیت اتصال به اینترنت 5G را دارد.

صفحه نمایش AMOLED این گوشی دارای ابعاد 6.44 اینچ است و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایشگر طراحی شده است.این گوشی 103 درصد از رنگ های استاندارد NTSC را پوشش می دهد.دوربین سلفی این گوشی با برش مدل قطره آب و کیفیت 32 مگاپیکسل و گشودگی دهانه لنز به اندازه f/2.0  می باشد.

در پشت آن دوربین های چهارگانه به شکل لوزی قرار دارند ؛ دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز به اندازه f/1.79 ،یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی ،یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس های واید و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو می باشد.

گوشی Vivo مدل X50e همراه با اسنپدراگون 765G عرضه گردید

چیپست اسنپدراگون 765G این گوشی با یک رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است که با رم میکرو SD قابل گسترش است.

X50e به همراه یک باتری 4350 مگا اهم بر ساعت که با یک شارژر 33 واتی با قابلیت شارژ سریع می باشد، ارائه می شود.این گوشی دارای جک هدفون3.5 میلی متری و فناوری NFC است.

قیمت این دستگاه 480 دلار است و در اول اکتبر در تایوان به فروش می رسد.

 

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا