موبایل

گوشی گلکسی A53 سامسونگ پیش از معرفی رسمی به بازار آمد

درحالی که منتظر رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید سری A سامسونگ هستیم، گلکسی A53 این شرکت زودتر از موعد به بازار راه یافته است!

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ سامسونگ قصد دارد میان‌رده‌های جدید خود یعنی گوشی‌های گلکسی A73 و گلکسی A53 را در تاریخ 17 مارس (26 اسفند) طی دومین رویداد معرفی محصول خود برای سال 2022 معرفی کند. اما جدای از عدم مدیریت بر افشاگری‌های انجام شده روی مشخصات گوشی‌ها، ظاهراً فروش آن‌ها نیز از کنترل سامسونگ خارج شده است.

این بار گوشی گلکسی A53 سامسونگ که انتظار داریم چند روز دیگر رسماً معرفی شود، پس از فروش غیررسمی در بازار صربستان، باری دیگر راه خود را به بازار البته این بار در کشور کنیا یافته است.

مشخصات ذکر شده کنونی برای گوشی گلکسی A53 سامسونگ شامل صفحه نمایش 6.52 اینچی، چیپست Exynos 1200 که ممکن است Exynos 1280 نیز نامیده شود و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی است.

در بخش دوربین نیز این گوشی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و داده‌های عمقی است. دوربین سلفی این گوشی نیز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز است.

بخش نرم افزار گلکسی A53 نیز با رابط کاربری One UI 4 در کنار سیستم عامل اندروید 12 تکمیل می‌شود. فضای ذخیره سازی در نظر گرفته برای گوشی هم 128 گیگابایت خواهد بود که حافظه رم 8 گیگابایتی را نیز به همراه خود می‌بیند.

ظاهراً خریداران در این کشور می‌توانند میان رده هنوز معرفی نشده را به قیمت KSH 45500 (معادل 400 دلار) خریداری کنند.

علاوه بر این‌ها، یک یوتیوبر ویتنامی نیز ویدیو جعبه گشایی کاملی از گوشی گلکسی A53 5G را در کانال خود پست کرده که به این معنی است که میان رده جدید سامسونگ در آنجا نیز قابل استفاده خواهد بود. گوشی موجود در ویدئو، نسخه آبی رنگ است. محتویات داخل جعبه هم به تنها یک کابل USB-C و پین اجکتور سیم کارت ختم می‌شود که تصدیق کننده گفته‌های سامسونگ مبنی بر حذف آداپتور از گوشی‌های میان رده این شرکت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا