موبایل

گوشی تاشوی سونی شاید به زودی از راه برسد

شاید کمی بعید به نظر برسد اما این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه MWC 2024 از گوشی تاشوی سونی از سری F رونمایی شود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، اپل تنها شرکتی نیست که احتمال دارد طی سال‌های آتی از گوشی تاشوی جدید خود رونمایی کند. یک شرکت دیگر، سونی است. بسیاری از خبرگزاری‌ها در سال ۲۰۱۹ مدعی شدند سونی در حال کار روی یک گوشی تاشوی جدید، با نام اکسپریا F است.

این گوشی جدید و البته محتمل، از نسبت تصویر 21:9 بهره خواهد برد. بدین ترتیب اولین نماینده تاشو سونی احتمالا خیلی شبیه به نمایندگان سامسونگ و موتورولا یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ و ریزر پلاس خواهد بود.

به تازگی، وب‌سایت Gizmochinaاطلاعات جدیدی را در رابطه با محصول تاشوی سونی منتشر کرده است. این وب‌سایت توضیح داده که چرا سونی تاکنون در این بازار فعالیتی نداشته و تا این اندازه کند بوده است. یک منبع داخلی در این رابطه گفته که ۷۰٪ از کسانی که گوشی تاشو خریداری می‌کنند، بعد از گذشت مدتی قید استفاده از آن را زده و به سراغ گوشی عادی می‌روند.

این گفته‌ها شاید بر اساس داده‌های آماری نباشد اما احتمال دارد سونی به این خاطر تاکنون در این زمینه فعالیت نداشته باشد. با علاوه بر این‌ها، خود این شخص می‌گوید به احتمال زیاد، در ادامه روند نزولی را در بازار گوشی‌های تاشو شاهد خواهیم بود. این در حالی است که در حال حاضر، گوشی‌های تاشو وضعیت خوبی را سپری می‌کنند.

اگر این داده‌ها درست باشند، در کوتاه‌مدت، فروش گوشی‌های تاشو افزایش پیدا می‌کند اما به مرور، باید کاهش شدیدی داشته باشند. با در نظر گرفتن این شرایط، مشخص نیست آیا سونی تصمیم جدی در رابطه با عرضه گوشی تاشو می‌گیرد یا خیر.

با این حال نماینده تاشو مورد انتظار سونی طبق اطلاعات موجود، باید یک گوشی ۷ اینچی با وضوح خیره‌کننده‌ی 4K باشد. در حال حاضر این تنها اطلاعاتی است که از این گوشی در اختیار داریم. درباره تاریخ عرضه گوشی تاشوی سونی هم باید بگوییم اگر قرار به عرضه‌ی یک گوشی تاشو باشد، باید در رویداد MWC پیش رو شاهد آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا