تکنولوژیویدئو

کلاسهای آموزشی در متاورس چگونه خواهند بود؟

آکادمی کلاسیک Optima؛ یک مدرسه در چارتر فلوریدا، در حال راه اندازی یک مدرسه مجازی و متاورس است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از یورونیوز؛ آکادمی کلاسیک Optima در فلوریدا با تجهیز دانش آموزان خود به هدست های Oculus، تنها یکی از مدارسی است که روی واقعیت مجازی شرط بندی می کند تا کلاس های درس آینده را تقویت کند.

پروژه‌های پرهیاهوی متاورس قبلاً در زمینه بازی، معاشرت، کار و ایجاد ایجاد شده‌اند، بنابراین جای تعجب نیست که مربیان شروع به کشف راه‌هایی برای آوردن آموزش به دنیای مجازی مشترک کرده‌اند.

آکادمی کلاسیک Optima، یک مدرسه منشور در فلوریدا در ایالات متحده، از فناوری جدید استقبال کرده و قصد خود را برای ایجاد یک مدرسه مجازی اعلام کرده است که از آگوست 2022 به دانش آموزان شهریه رایگان خواهد داد. این مدرسه تا 1300 دانش آموز را به هدست های Oculus مجهز می کند تا بتوانند در کلاس های مجازی شرکت کنند.

دانش‌آموزان مجاز خواهند بود دوره تحصیلی خود را انتخاب کنند و پروژه‌ها و وظایف برنامه‌ریزی‌شده به‌عنوان جلسات VR زنده را انتخاب کنند، که می‌تواند آنها را از روم باستان یا دفتر بیضی در کاخ سفید برای کلاس تاریخ ببرند یا به آنها اجازه دهند از نزدیک با آنها آشنا شوند.

کلاس درس نجوم  به چهار ساعت آموزش زنده در کلاس درس متاورس و چهار ساعت دیگر مطالعه مستقل و دروس تکمیلی تقسیم می شود. این مدرسه که ادعا می‌کند «اولین کلاس مجازی جهان» است، می‌گوید که در حال یافتن راه‌های جایگزین برای دسترسی به دانش‌آموزان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا