فناوری اطلاعات

کتابخانه ملی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد

در ادامه روند اتصال دستگاه‌ها، کتابخانه ملی ایران و چند دستگاه دولتی دیگر ، ۹۳ سامانه و ۸۳ دستگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مجید فولادیان، مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی در خصوص آخرین تحولات اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اظهار داشت: در پی الزام ارایه حداقل یک‌سوم از خدمات اختصاصی دستگاه‌ها از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، خدمات این پنجره که هم اکنون به  نشانی https://my.gov.ir  در دسترس عموم مردم قرار دارد، توسعه یافت.

وی افزود: بر اثر این تغییرات، سازمان‌های جغرافیایی نیروهای مسلح، اسناد و کتابخانه ملی ایران، انرژی اتمی ایران، حفاظت محیط زیست و غذا و دارو به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند و متقاضیان از این پس با یک بار احراز هویت و به صورت یکپارچه می‌توانند از خدمات این دستگاه‌ها بهره‌مند شوند.

وی جزییات خدمات دستگاه‌های تازه اتصال یافته را چنین تشریح کرد: سازمان کتابخانه ملی ایران با سامانه‌های مرجع مجازی، منابع دیجیتال و فروشگاه اینترنتی به پنجره اتصال یافته است. سازمان‌ جغرافیایی نیروهای مسلح با سامانه اسناد فروش داده های مکانی-حقیقی، سازمان حفاظت محیط زیست با پنجره واحد خدمات هوشمند و سازمان غذا و دارو با خدمات استعلامی شناسه کالا، شناسه رهگیری و ردیابی، استعلام اصالت، و ثبت شکایت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند حضور یافته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا