ویدئو

تریلر گیم‌پلی بازی Rainbow Six Extraction

شرکت یوبی‌سافت دیشب در جدیدترین دیجیتالی خود، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Rainbow Six Extraction را به نمایش درآورد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از آپارات؛ جدیدترین نسخه از سری رینبو سیکس در ابتدا با پسوند Quarantine شناخته می‌شد، اما در ادامه به Parasite تغییر پیدا کرد و در نهایت یوبی‌سافت Extraction را به عنوان نام نهایی انتخاب کرد.

یوبی‌سافت به واسطه استقبال عظیمی که از حالت محدود Outbreak در بازی Rainbow Six Siege به عمل آمد، تصمیم گرفت تا آن را به یک اثر جداگانه تبدیل کرد. نسخه‌ی Extraction از سال ۲۰۱۸ میلادی در دست ساخت قرار داشته است.

شرکت یوبی‌سافت در قسمت جدید از رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward در جریان مراسم E3 2021 یک تریلر سینماتیک و یک تریلر گیم‌پلی از بازی Rainbow Six Extraction به نمایش درآورد که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

نسخه‌ی Extraction از سری رینبو سیکس یک تجربه‌ی کوآپ حداکثر سه نفره را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد که در آن باید به انجام ماموریت‌های مختلف بپردازید. مانع اصلی شما در این راه موجودات بیگانه‌ای هستند که در بازی Archaeans نام دارند.

اکثر المان‌های گیم‌پلی همان چیزی است که در نسخه‌ی Siege می‌بینید. گان‌پلی در هر دو نسخه مشابه است و بسیاری از اپراتورها این‌جا حضور دارند. منتهی در Extraction قابلیت‌ها و گجت‌ها برای مبارزه با بیگانه‌ها بهینه شده‌اند.

بازی Rainbow Six Extraction سیستم جالبی مشابه عناوین روگ‌لایک دارد؛ اگر حین انجام یک ماموریت جان‌تان تمام شود و گیر موجودات بیگانه بیفتید، تمام روند پیشرفت آن اپراتور صفر خواهد شد و در فهرست انتخاب هم غیر قابل دسترس خواهد بود. تنها راه بازگشت آن اپراتور، انجام یک عملیات نجات و آزاد کردن او از لانه‌ی بیگانه‌هاست.

بازی این امکان را فراهم می‌کند که به جای درگیری مستقیم به مخفی‌کاری رو بیاورید. این رویکرد به شما کمک می‌کند تا حجم زیادی از دشمنان با هم از حضور شما مطلع نشوند. تنوع دشمنان بازی هم بالاست که به صورت تصادفی در هر مرحله ظاهر می‌شوند.

در هر مرحله، ترتیب محیط‌ها، نوع دشمنان و محل ظاهر شدنشان همگی به صورت تصادفی انجام می‌دهد تا تجربه‌ی هر مرحله نسبت به مرحله‌ی قبل خود متفاوت باشد.

بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۵ شهریور ۱۴۰۰) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، گوگل استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا