گیم

کسلوانیا جدید به نام Castlevania: Grimoire Of Souls به اپل آرکید می‌آید

بازی کسلوانیا: جادونامه ارواح (Castlevania: Grimoire Of Souls) در ابتدا به صورت محدود در کانادا بر روی تلفن‌های همراه عرضه شد و با گذشت حدود یک سال از انتشار آن در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی در آن محدوده نیز از دسترس خارج شد. در آن زمان، افرادی که هنوز به بازی دسترسی داشتند به دلیل وفاداری آن به طراحی بصری و موسیقی استفاده شده در فرنچایز کسلوانیا تعداد قابل‌توجهی از علاقه‌مندان را به خود جذب کرد هرچند که برخی از عناصر تراکنش درون بازی مورد انتقاد قرار گرفت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ امروز اخبار حاکی از آن است که بازی کسلوانیا: جادونامه ارواح به اپل آرکید خواهد آمد. اما این بار بدون گزینه‌های تراکنش داخل بازی که پیش‌ازاین مورد مذمت قرار گرفته بود. در خبر منتشر شده از جانب اپل جزئیات دیگری از بازی و تغییراتی که در آن ایجاد شده دیده نمی‌شود اما هواداران کسلوانیا دلایل خود را برای ابراز امیدواری نسبت به این بازی دارند.

Castlevania: Grimoire Of Souls یک بازی اکشن است که طراحی شخصیت‌های آن را آیامی کوجیما انجام داده و موسیقی بازی توسط میچیرو یامانه که در پروژه‌های شاخص و آغازین فرنچایز فعالیت داشته ساخته شده است. شخصیت‌های قابل بازی را لیستی از چهره‌های نام‌آشنا در تاریخ فرنچایز تشکیل می‌دهند از جمله آلوکارد، سایمون بلمونت، شارلوت، شانوآ و ماریا.

همان‌طور که پیش‌ازاین اشاره شد، در اعلامیه مختصر اپل اطلاعات چندانی درباره پروژه به جز عرضه انحصاری بازی بر روی اپل آرکید درج نشده است. از این‌ رو، نمی‌توان به طور دقیق گفت که این نسخه از بازی با پروژه‌ای که هرگز پایش به ایالات متحده آمریکا نرسید تا چه حد نقاط مشترک دارد. البته، در نسخه در دسترس بازی ویژگی‌های جالبی دیده می‌شد از جمله قابلیت تکمیل مأموریت‌ها با همراهی یک بازیکن دیگر و همچنین حالت‌های چند نفره مجزا که تا چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کردند.

از نظر داستانی، نسخه ابتدایی بازی از زاویه دید شخصیتی به نام گنیا آریکادو روایت می‌شود که جادونامه‌هایی دربردارنده تاریخ شوم کسلوانیا را یاد می‌گیرد.با یاری قهرمانان مختلف در طول اعصار آن تاریخ، مأموریت شما ورود به این جادونامه ها و ازپادرآوردن هیولاهای سکنی گزیده در آنهاست.

احتمال آنکه این نسخه جدید اپل آرکید کسلوانیا: جادونامه ارواح داستان نسخه سابق را دنبال نکند بسیار اندک است اما برای تأیید این مسئله ما تا زمان عرضه بازی باید صبر کنیم. تاریخ عرضه بازی تاکنون به واژه «به‌زودی» محدود شده است اما با نگاهی به زمان انتشار سایر اعلامیه‌های متعلق به اپل آرکید می‌توان با اطمینان گفت که لزوماً مدت زیادی نباید منتظر اعلام تاریخ رسمی عرضه بازی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا