موبایل

قیمت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد

سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۰ مرداد از گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کند که در همین راستا روز گذشته قیمت این دو گوشی با واحد پول کره لو رفت.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ سامسونگ از سال ۲۰۱۹ تولید گوشی تاشو را آغاز کرد و در سال ۲۰۲۰ هم به فعالیت خود در این زمینه ادامه داد. اکنون این شرکت دو نوع گوشی تاشو در سبد محصولات خود دارد که مدل اول را زد فولد و دومی را زد فلیپ نام‌گذاری کرده است. این دو گوشی اما سال گذشته با قیمت نسبتا بالایی راهی بازار شدند اما اینطور که به نظر می‌رسد، امسال قرار است ۲۰ درصد تخفیف شامل آن‌ها شود.

در ابتدای تولید گوشی‌های تاشو، طبیعتا به خاطر هزینه‌ی بالای تامین قطعات مورد نیاز برای این محصولات، قیمت تمام‌شده نیز افزایش پیدا می‌کرد. اما به نظر می‌رسد با افزایش رقابت در این زمینه، قیمت‌ها نیز کاهش پیدا کرد تا در نتیجه گوشی‌های تاشوی سامسونگ هم شامل این کاهش قیمت شوند.

به‌تازگی هم قیمت این دو گوشی به واحد پول کشور کره‌ی جنوبی به بیرون درز کرده که متاسفانه نمی‌توان با توجه به آن، قیمت جهانی دقیق این دو گوشی را متوجه شد اما با مقایسه‌ی آن با قیمت گلکسی زد فولد ۲ شاید بتوان پیش‌بینی‌هایی از این بابت انجام داد.

طبق جدیدترین خبرها پیرامون این موضوع، ظاهرا قیمتی که برای گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در نظر گرفته به ترتیب چیزی بین ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۹۹۹٫۰۰۰ وون کره (۱۶۵۵ – ۱۷۴۱ دلار) و ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ – ۱٫۲۸۰٫۰۰۰ وون (۱۰۴۵ – ۱۱۱۰ دلار) است. این یعنی خبری که در رابطه با کاهش ۲۰ درصدی قیمت گوشی‌های تاشوی سامسونگ منتشر شده بود حقیقت داشته و ظاهرا کاربران می‌توانند راحت‌تر به این دو دسترسی داشته باشند.

برای مثال گلکسی زد فولد ۲ سال گذشته با قیمت ۲٫۳۹۸٫۰۰۰ وون کره (۲۰۸۸ دلار) و گلکسی زد فلیپ هم ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ وون (۱۴۳۵ دلار) قیمت‌گذاری شده بود. بنابراین امسال برای مدل زد فولد حدودا ۵۰۰ و برای مدل زد فلیپ هم به همین میزان کاهش قیمت را شاهد خواهیم بود.

گلکسی زد فولد ۳

نکته‌ی جالب که البته برای کاربران داخل کشور خیلی مفید نیست، سیاست سامسونگ در راستای تعویض گوشی قدیمی، پرداخت ما به تفاوت و دریافت گوشی جدید است. بدین ترتیب کاربران اصلا نیازی به پرداخت مبالغ یاد شده ندارند و می‌توانند گوشی خود را با اندکی مبلغ اضافه، به گوشی جدید و قدرتمندتر ارتقا دهند. چرا که هر سال پیشرفت در این زمینه بیشتر می‌شود و در واقع با این کار کاربران نه تنها محصولی با قدرت سخت‌افزاری بیشتر بلکه به گوشی تاشویی با کیفیت بیشتر هم دسترسی خواهند داشت.

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ و سایر شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید گوشی هوشمند به تدریج باید به ساخت گوشی‌های تاشو روی بیاورند چرا که به نظر می‌رسد آینده متعلق به این نوع محصولات باشد. خود سامسونگ هم امسال را سال مناسبی برای فروش گوشی‌های تاشو می‌داند چرا که دیگر خبری از گوشی‌های سری نوت برای امسال نیست و بدین ترتیب گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ با این قیمت هم که برایشان در نظر گرفته شده می‌توانند خودی نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا