موبایل

تصاویر و مشخصات فنی گلکسی M22 به بیرون درز کرد

اینطور که به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به‌زودی از گوشی اقتصادی جدیدی تحت عنوان گلکسی M22 رونمایی کند که امروز تصاویر و مشخصات فنی آن به بیرون درز کرد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طی چند روز اخیر خبرها و شایعات زیادی پیرامون گوشی اقتصادی مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی M22 منتشر شد؛ محصولی که گفته می‌شود هم‌رده با گلکسی A22 و F22، سایر میان‌رده‌های سامسونگ از سری A و F خواهد بود. البته نمی‌دانیم چه‌زمانی دقیقا باید شاهد رونمایی از این گوشی باشیم اما امروز شاهد انتشار تصاویر و مشخصات فنی منتسب به آن بودیم.

گلکسی M22 با شماره مدل SM-M225FV در بسیاری از خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های صدور گواهی حضور پیدا کرد و شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون آن بودیم. اکنون اما وب‌سایت DealNTech به انتشار تعدادی رندر از این گوشی و همچنین بخشی از مشخصات فنی آن پرداخت تا بدین ترتیب با اقتصادی جدید سامسونگ تا حد زیادی آشنا شویم.

با نگاهی به تصاویر گوشی می‌توان به وضوح تشابه آن را با گلکسی A22 و F22 مشاهده کرد؛ مثلا اینکه پنل پشتی طراحی برجسته‌ای دارد و دوربین‌ها نیز درون ماژول مربعی شکل در سمت چپ‌بالای پنل قرار گرفته‌اند. رنگ‌بندی این محصول با توجه به آنچه که منتشر شده شامل مشکی، آبی و سفید می‌شود که البته جلوه‌ی زیبایی داشته و ساده نیستند.

نمایشگری که برای گلکسی M22 در نظر گرفته شده پنلی از جنس سوپر AMOLED داشته و اندازه‌ی آن به ۶٫۴ اینچ می‌رسد. وضوح تصویر در این نمایشگر نسبتا بزرگ +HD است که انتظاری بیش از این هم برای یک گوشی اقتصادی نداشتیم. اما نکته‌ی بسیار جالب اینجاست که رفرش‌ریت صفحه‌ی این گوشی ۹۰ هرتزی است؛ یعنی گلکسی M22 جز محدود گوشی‌های اقتصادی است که وضوح تصویر آن +HD است اما رفرش‌ریت آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. در نهایت باید به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که دوربین سلفی این گوشی به صورت قطره‌ای در مرکز بخش فوقانی نمایشگر تعبیه شده است.

روی پنل پشتی همانطور که گفته شد چهار سنسور را درون ماژولی مربعی شکل شاهد هستیم. این سنسورها شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسل سنجش عمق و ماکرو می‌شوند. قلب تپنده‌ی این محصول را هم پردازنده‌ی ساخت مدیاتک یعنی هلیو G80 تشکیل می‌دهد که ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم در کنار آن قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است کاربر می‌تواند ظرفیت حافظه‌ی داخلی این گوشی را در صورت تمایل از طریق کارت حافظه‌ی جانبی افزایش دهد.

گلکسی M22

باتری که به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی در نظر گرفته شده ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژر سریع ۲۵ واتی سامسونگ هم پشتیبانی می‌کند. اما خب درون جعبه‌ی آن فقط شارژر ۱۵ واتی را شاهد خواهیم بود که باز هم باید بگوییم، برای یک گوشی اقتصادی عالی است.

اینطور که به نظر می‌رسد، گلکسی M22 قرار است با قیمت حدودا ۲۴۰ یورو در بازارهای اروپا به فروش برسد. هنوز در رابطه با بازار عرضه‌ی این گوشی اطلاع دقیقی نداریم و نمی‌دانیم کاربران کدام کشورها و در چه تاریخی قرار است به آن دسترسی داشته باشند. اما خب با توجه به این حجم از اطلاعاتی که پیرامون این گوشی منتشر شده، قطعا به تاریخ رونمایی از آن نزدیک شده‌ایم. بنابراین باید طی روزها یا در بدترین حالت یکی دو هفته‌ی آتی خبرهای بیشتر و موثق‌تری از گلکسی M22 بشنویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا